
Słuchawki o zamkniętej konstrukcji, w połączeniu z systemem Lina oraz przetwornikiem Bartók APEX, ujawniły poziom szczegółowości i mocy, jakiego nie doświadczyłem wcześniej w żadnym innym systemie. (...) System dCS wnosił do brzmienia dodatkowe „powietrze” i przestrzeń, co czyniło scenę dźwiękową szerszą, bardziej zdefiniowaną i wyrafinowaną.
Każda szarpnięta struna gitary oraz subtelny kontrapunkt mandoliny były odtwarzane z taką precyzją, że miałem wrażenie obecności muzyków w moim pokoju. (...) Zamykając oczy, można było poczuć, jak otwarta konstrukcja EXPANSE z łatwością uchwyciła każdy wewnętrzny detal pianina, dodając głębi i realizmu scenie dźwiękowej. (...) Doświadczenie było niezwykle realistyczne – dźwięk oddawał wrażenie obecności muzyka, grającego w swojej własnej, dobrze zdefiniowanej przestrzeni. To było absolutne „WOW”!
Fortepian Tharauda brzmiał nieskazitelnie, niemal wypełniając przestrzeń przede mną. (...) Realizm – od smyczków po kostkowanie – jest oszałamiający.
Prezentacja Liny była niezwykle neutralna, a rozszerzona odpowiedź wysokich częstotliwości uchwyciła atmosferę miejsca, zapewniając harmonijce poziom energii i realizmu, którego nie doświadczyłem z moim zwykłym zestawem.
Wszystko to wyróżnia najlepsze systemy, takie jak Lina, od po prostu bardzo dobrych. (...) Lina stopniowo przyzwyczaja użytkownika do swojego charakteru i być może największym komplementem, jaki można jej wystawić, jest to, że trudno się z nią rozstać, gdy już się do niej przyzwyczaisz.
WięcejPodczas utworu „Let's Get Lost”, pojawiło się bardziej dopracowane poczucie ciągłości na scenie, wraz z bardziej złożonymi wskazówkami wymiarowymi i atmosferą, większą więzią między muzykami oraz zwiększoną wrażliwością na fizyczne powietrze i przestrzeń wokół każdego muzyka.
Dzięki Linie studyjny wokal Kurta Cobaina zyskał dodatkową warstwę ciężaru - poczucie nieco większej objętości powietrza, które napędzało i zatrzymywało muzykę.
Mój system osiągnął poziom otwartości i rozkwitu, który był dla mnie nowością, nawet po wielu latach słuchania tego utworu.
Odkryłem żywsze poczucie powietrza i przestrzeni wydobywające się z każdej nuty – gęstszą harmoniczną aurę, która zdawała się owijać każdą nutę i akord.
WięcejTo „najcieplej” grający odtwarzacz tej firmy, jaki znam, jeśli oczywiście możemy mówić o „cieple” jako takim.
Brytyjskie urządzenia, w tym testowany odtwarzacz, pokazują precyzyjny atak, ale też wypełniają część dźwięku, o której mówimy „podtrzymanie”. To ona jest odpowiedzialna za wrażenie pełni i naturalności. Lina ma i jedno, i drugie.
No właśnie – scena. To ciekawe, jak jest ona formowana. Najważniejszy jest tu pierwszy plan, nie mam co do tego wątpliwości,(...) Lina formuje źródła dźwięku tak, aby wokale były duże, mocne, ale żeby nie były do nas przybliżane, aby zostały wyświetlone z pół metra za linią łączącą głośniki.
Lina to znakomity system, który należy traktować jak pełnoprawny system audio. Wiem, wiem – Bartók może się wydawać bardziej interesujący, ponieważ jest… duży. Ale, jak dla mnie – i jest to moja prywatna opinia – Lina nie jest gorszy, a w takich rzeczach, jak równowaga dźwiękowa i rozdzielczość – lepszy.
WięcejTa błyskotliwość osiągana bez najmniejszego wysiłku, to jest właśnie to, co wyróżnia urządzenia Lina jako coś wyjątkowego, zarówno jako trio słuchawkowe, jak i przetwornik cyfrowo-analogowy działający również jako źródło liniowe w moim systemie stereo.
Mogę usiąść i cieszyć się najlepszym zestawem słuchawkowym, jakiego miałem przyjemność doświadczyć. Mimo że nie brakuje rywali, to najbardziej przystępne cenowo urządzenie dCS wyraża esencję tego, co firma reprezentuje – doskonałość pod każdym względem, co przekłada się na znakomite brzmienie.
WięcejDźwięk nie prześlizguje się niczym wąż przez kompozycyjny materiał, ani nie przelatuje jak duch przez uszy, tylko trze o nie czynnikami tworzącymi: muzyka się mocniej odciska na zmysłach i głębiej wdziera w myśli. Odbieramy to jako większą bezpośredniość oraz mocniejszy kontakt dotykowy. (...)
Ogromna na okrasę scena – jako podziwu godne czucie obszaru, odbić i lokalizacji źródeł. Fantastyczne też unikanie zniekształceń w najtrudniejszych momentach (najniższe zejścia basowe i koloratury).
Więcej
demo w salonie: Bartók APEX DAC, LINA Network DAC, LINA Clock
demo w salonie: LINA Network DAC
demo w salonie: LINA Network DAC
demo w salonie: LINA Network DAC
demo w salonie: Vivaldi APEX DAC, Vivaldi Upsampler Plus
demo w salonie: Bartók APEX DAC