dCS

Rossini - zegar wzorcowyoparty na pionierskich rozwiązaniach dCS

2019 Stereophile recommended
stereophile 2018 reccomp1
2017 TAS Top Pick
Stereophile Recommended 17
Best Product 2016 High Fidelity
stereophile rc2020
stereophile rc2021
2021fallrc stereophile
2022 Stereophile RC
577dCS Rossini Clock silver front
  • Dane techniczne
  • Recenzje
  • Artykuły techniczne
  • Gdzie kupić
Typ urządzenia Zegar wzorcowy Klasy 1.
Częstotliwości zegara 44.1 lub 48kHz.
Dokładność zegara Lepiej niż +/-1ppm w chwili wysyłki z fabryki, w zakresie temperatury otoczenia 10°C do 30°C.
Typowo +/-0.1ppm w chwili otrzymania i po ustabilizowaniu.
Wyjścia/Wejścia Word Clock 3 niezależnie buforowane wyjścia na złączach 75Ω BNC.
Wyjście 1: ustawione na 44.1kHz Wyjście 2: ustawione na 48kHz Wyjście 3: ustawione na 44.1kHz, mozliwość sterowania przez port RS232.
Czas uruchomienia Typowo 1 minuta do osiagnięcia żądanej dokładności.
Sterowanie RS232 (ograniczone do funkcji Power i 3 częstotliwości wyjściowych zegara).
Zasilacz Ustawiony fabrycznie na 100, 115/120, 220 lub 230/240V AC, 49-62Hz.
Pobór mocy 3 W typowo / 4 W maximum.
Wymiary 444mm/17.5” x 435mm/17.2” x 64mm/2.6”.
Dodatkowy odstęp z tyłu potrzebny do podłączenia przewodów.
Waga 8.3kg/18.3lbs.
Kolor Srebrny / Czarny
download
22 10 2019 / recenzja

Test zegara wzorcowego dCS Rossini Clock w AudioStream

Regardless of what genre I was feeding the DAC/clock pairing, the presentation only became more refined, a sonic photo more fully developed if you will; sharper, finer details revealed with an increase in authenticity to texture, timbral and tonal saturation and shading, more grip to the leading edges of notes… heightened engagement from a piece of equipment which already had its claws into me from an emotional-entanglement standpoint.

Więcej
whathifi 042018
24 4 2018 / recenzja

Test przetwornika dCS Rossini DAC z zegarem Rossini Master Clock w What Hi-Fi?

While the Rossini’s price puts it well beyond the means of most, we haven’t heard a cheaper alternative that betters its performance, or one that betters the extensive feature count. If you have the budget, you can buy this with confidence.

Więcej
okl I Hifi 06 16
5 6 2016 / recenzja

Test przetwornika i odtwarzacza CD dCS Rossini w Hi-Fi i Muzyka

dCS Rossini to współczesne źródło cyfrowe wolne od wad i kompromisów. Zmienia sposób odczuwania muzyki odtwarzanej w domu. To dotyk technologicznego geniuszu. Paweł Gołębiewski

Więcej
01 2016
15 1 2016 / recenzja

Test odtwarzacza i przetwornika dCS Rossini Player w highfidelity.pl

Powiem tak: słuchając go miałem te same odczucia, co podczas słuchania wybitnego gramofonu. Jest tu bowiem wszystko to, dzięki czemu „wchodzimy” w muzykę, wsłuchując się w nią uważnie, czekając na to, co się wydarzy za chwilę, ciekawi, jak zagra nowa płyta. Bez obaw, że będzie „za jasno”, „krzykliwie”, że „zabraknie szczegółów”. Wojciech Pacuła

Więcej
HiFi+ 130
3 11 2015 / recenzja

Test przetwornika dCS Rossini w Hi-Fi+

dCS Rossini ustanawia obecnie wysoki standard dla cyfrowego audio dowolnego rodzaju. Możecie znaleźć ‘inny’ sprzęt, ale na pewno nie znajdziecie ‘lepszego’, który będzie w stanie zbliżyć się do poziomu, jaki oferuje Rossini. dCS Rossini to odtwarzacz o rozbudowanych i wszechstronnych możliwościach i zdecydowanie polecam go wszystkim szczęśliwcom, których stać na wyniesienie cyfrowego audio na nowy poziom działania. Alan Sircom

Więcej
dCS clocking 5 v2
11 6 2022 / recenzja

Podstawy taktowania zegarowego

Po serii poświęconej konwersji D/A mamy nowy zestaw wiedzy do udostępnienia. Ten temat skupia się na innym ważnym aspekcie procesu konwersji D/A, którym jest taktowanie. Podczas gdy obwody przetwornika cyfrowo-analogowego są odpowiedzialne za upewnienie się, że podczas konwersji generowane jest właściwe napięcie (najlepiej bez skorelowanych błędów), taktowanie jest odpowiedzialne za zapewnienie konwersji we właściwym czasie. Ta seria ma na celu zbadanie, dlaczego jest to ważne w cyfrowym audio, wraz z dobrymi praktykami związanymi z taktowaniem.

Zaczniemy od omówienia podstaw taktowania i tego, co się dzieje, gdy systemy zegarowe nie generują precyzyjnego sygnału. Zbadamy również wpływ, jaki to powoduje, jitter i konsekwencje, jakie może to mieć na odtwarzanie cyfrowe, zanim przejdziemy do synchronizacji zegara w systemach audio z wieloma komponentami oraz roli taktowania w odniesieniu do dźwięku asynchronicznego, takiego jak muzyka przesyłana strumieniowo przez Internet lub odtwarzana przez USB. Oprócz tego przedstawimy wgląd w konstrukcję systemów zegarów dCS i zegarów głównych dCS oraz wyjaśnimy kroki, które podejmujemy, aby zapewnić, że nasze zegary dostarczają dokładny i spójny sygnał.

Naszym celem jest dostarczenie przydatnych informacji na temat roli i znaczenia taktowania w cyfrowym audio oraz udzielenie odpowiedzi na niektóre często zadawane pytania związane z tym tematem, a także głębsze spojrzenie na nasze podejście do opracowywania systemów zegarów i zegarów wzorcowych. Mamy nadzieję, że okaże się to przydatne.

Więcej

AudioLand Studio

99-300 Kutno
ul. Warszawskie Przedmieście 34
Tel. 606 747 615

demo w salonie: Bartók DAC, Network Bridge.

AUDIO STYL

40-203 Katowice
ul. aleja Roździeńskiego 91
Tel. 32 258 95 76

demo w salonie: Bartók DAC.

AKKUS

84-200 Wejherowo
ul. osiedle Przyjaźni 1B/1
Tel. 58 677 91 92

demo w salonie: Bartók DAC.

Hi-FI STUDIO

43-300 Bielsko-Biała
ul. Cieszyńska 86
Tel. 33 812 47 19

demo w salonie: Bartók DAC.

LINIA DŹWIĘKU

35-125 Rzeszów
ul. Karola Lewakowskiego 6a
Tel. 508 89 85 89

demo w salonie: Bartók DAC.

PLANETA DŹWIĘKU

02-023 Warszawa
ul. Tarczyńska 22
Tel. 664 388 015

demo w salonie: Bartók DAC.

Studio999Audio

33-332 Kraków
ul. Bronowicka 4A
Tel. 690 017 704

AUDIOFAST

91-174 Łódź
ul. Romanowska 55e, pasaż lok.9
Tel. 42 6133750