


Synergistic ResearchMIG SX
Zastosowanie stopek MIG SX pozwala usłyszeć lepiej wypełniony dźwięk, poprawę ogniskowania, głębszy i bardziej zwarty bas oraz sięgające wyżej wysokie częstotliwości połączone z czystszą średnicą. Krótko mówiąc, stopki MIG poprawiają każdy aspekt brzmienia. I nie są to zmiany subtelne.
O produkcie
Stopki/rezonatory pod urządzenia audio MIG SX są rozwinięciem pierwszych stopek MIG [Mechanical Interface Grounding] skonstruowanych w 2008. Zbudowano je z nowego, specjalnie strojonego, kutego rezonatora MIG [w kształcie półkuli] wykonanego ze stali węglowej oraz precyzyjnych pierścieni z aluminium i włókna węglowego, które przenoszą wibrację przez specjalny dysk oraz element strojący UEF do łożyska kulowego zbudowanego ze bogato-węglowego wolframu.
Stopki MIG SX można stosować na dwa sposoby. Najlepszy z nich najlepiej wybrać na podstawie testów dla każdego z komponentów systemu osobno. Zastosowanie stopek MIG SX pozwala usłyszeć lepiej wypełniony dźwięk, poprawę ogniskowania, głębszy i bardziej zwarty bas oraz sięgające wyżej wysokie częstotliwości połączone z czystszą średnicą. Krótko mówiąc, stopki MIG poprawiają każdy aspekt brzmienia. I nie są to zmiany subtelne.
Ustawienie 1 - Precyzja źródeł pozornych
Gdy dwie stopki MIG SX są umieszczone pod komponentem wypukłą stroną w dół a jedna wypukłą stroną w górę, zaobserwujesz zaostrzenie krawędzi instrumentów na scenie muzycznej oraz lepszą kontrolę basu.
Ta kombinacja sprawdza się zwłaszcza po umieszczeniu stopek pod kondycjonerami PowerCell, twardymi dyskami, serwerami cyfrowymi i wszędzie tam, gdzie chcesz usłyszeć dobrze zogniskowany dźwięk. Miłośnicy muzyki zwykle preferują określony sposób prezentacji. Zalecamy jednak wypróbowanie każdego z ustawień dla każdego z komponentów systemu. Okazuje się bowiem, że niektóre elementy toru mogą zabrzmieć wyraźnie lepiej przy nieoczekiwanej konfiguracji stopek.

Ustawienie 2 - Przestrzenność prezentacji
Gdy dwie stopki MIG SX są umieszczone wypukłą stroną w górę a jedna wypukłą stroną w dół, usłyszeć można dźwięk z większą ilością planów, pełniejszym basem i mniej ostrym ogniskowaniem źródeł pozornych.
Brzmienie to odpowiada miłośnikom płynnej prezentacji przypominającej dźwięk lamp, zwłaszcza po ustawieniu stopek w ten sposób pod przedwzmacniaczem lub konwerterem cyfrowo-analogowym.

Szef Synergistic Research, Ted Denney, mówi o nowych stopkach MIG SX
"Na podstawie stopek MIG pierwszej generacji postanowiłem stworzyć nową konstrukcję, która pozwalałaby usłyszeć precyzyjny dźwięk osiągany przez najdroższe i najbardziej złożone stopki konkurencyjnych firm. Chciałem przy tym zachować największe zalety stopek MIG - szeroką, olbrzymią scenę dźwiękową i możliwość indywidualnego dopasowania ich do wymagań każdego systemu. To właśnie wyjątkowa opcja wyboru jednego z dwóch ustawień dla każdego z komponentów stoi za sukcesem pierwszej generacji MIG, która przyniosła Synergistic Research wiele nagród ‘Najlepszy dźwięk wystawy’. Na przykład na targach RMAF i Hi-End w Monachium. Aby to osiągnąć, wróciłem do kutego rezonatora MIG ze stali węglowej. Następnie stworzyliśmy trójczęściową obudowę z precyzyjnie obrabianego aluminium i włókna węglowego, która ma przenosić wibrację między rezonatorem MIG a pierścieniem strojącym, elementem strojącym UEF i łożyskiem. Trzy ostatnie elementy wprowadzono aby móc eksperymentować z różnymi materiałami w celu uzyskania odpowiedniej równowagi i możliwie najlepszego brzmienia. Jeżeli chodzi o łożysko – wypróbowaliśmy pięć różnych materiałów. Zbudowaliśmy wiele wersji stopek/rezonatorów MIG i zmienialiśmy zastosowane materiały aż do czasu, gdy usłyszeliśmy najlepsze brzmienie. Usłyszeliśmy, co ciekawe, że miękkie pierścienie strojące tłumią dźwięk komponentów w taki sam sposób, w jaki miękkie stopki wysysają całe życie z brzmienia systemu. Zaś każdy z metali zastosowanych do budowy rezonatora wprowadza do dźwięku własną sygnaturę. Gdyby nie możliwość indywidualnego wypróbowania każdego materiału podczas realnych odsłuchów, stopki MIG SX nie osiągnęłyby prezentowanego w ich wersji finalnej poziomu brzmienia. Sama teoria to zbyt mało."

Dane techniczne
| Kopułka górna | Stal wysokowęglowa |
| Korpus | Dwa zespolone w podstawę pierścienie z aluminium i węglowego włókna |
| Podstawa | Łożysko kulkowe z bogatowęglowego wolframu |
| Mocowanie | Kopułka górna z dużą swobodą ruchu w pionie, ale przytwierdzona na stałe |
| Komplet | 3 sztuki w opakowaniu |
Ładowanie mapy...
Gdzie kupić
AKKUS
84-200 Wejherowo, osiedle Przyjaźni 1B/1
Atmosfera Dźwięku
02-495 Warszawa, Tomcia Palucha 37/U3
AUDIO STYL
40-203 Katowice, aleja Roździeńskiego 91
AUDIOFAST
91-174 Łódź, Romanowska 55E
AUDIOFIL
00-621 Warszawa, Boya-Żeleńskiego Tadeusza 6
audioMAX24.pl
65-019 Zielona Góra, Dworcowa 16
Audioneo - SALON HI-FI
83-010 Rotmanka k/Gdańska, Kościelna 1
Audiotop.pl
60-003 Poznań, Sycowska 63
CORAB sp. z o.o.
10-521 Olsztyn, Partyzantów 12C
DELTA-AUDIO
42-202 Częstochowa, Generała Władysława Sikorskiego 120
Epicentrum Dźwięku
30-435 Kraków, Zakopiańska 267
Hi-FI STUDIO
43-300 Bielsko-Biała, Cieszyńska 86
HiFi System
03-289 Warszawa, Ostródzka 273/1
KK&RS
76-200 Słupsk, Sygietyńskiego 1
Koris salon audio video
61-614 Poznań, Umultowska 39
LINIA DŹWIĘKU
35-125 Rzeszów, Karola Lewakowskiego 6a
MDBaudio - salon Hi-Fi
54-143 Wrocław, Gwarecka 2B
PLANETA DŹWIĘKU
02-023 Warszawa, Tarczyńska 22
Vimed-Sat. FH. Centrum hi-fi
25-334 Kielce, Winnicka 4




