Acoustic Signature Precyzyjna niemiecka inżynieria high-end

Katalog produktów

Ramiona gramofonowe

Wkładki gramofonowe

Akcesoria gramofonowe

Produkty archiwalne
  • O firmie
  • Recenzje
  • Cennik
banner acoustic signature double x 2

banner acoustic signature primus 01

banner acoustic signature storm 01

banner acoustic signature TA2000 01

banner acoustic signature double x 2
banner acoustic signature primus 01
banner acoustic signature storm 01
banner acoustic signature TA2000 01

Gramofony AS - perfekcyjna niemiecka inżynieria high-end

Firma Acoustic Signature, producent gramofonów klasy high-end, opiera swoją produkcję na zaawansowanej technologii, która łączy się z najwyższą precyzją wykonania.

Wszystkie gramofony wyposażone są w samosmarujące się łożysko z materiału o nazwie „Tidorfolon”, na które producent udziela 10-letniej gwarancji. Kulki łożyska wykonane są z węglika wolframu, materiału o najwyższej twardości spośród stopów metali, natomiast gniazdo wykonano ze stopu stali z dodatkiem wanadu i tytanu.

Niemal we wszystkich gramofonach, silnik napędzający talerz umieszczany jest poza podstawą, w masywnej oddzielnej obudowie cylindrycznej, a siła napędowa przenoszona jest do talerza za pomocą gumowego paska. Silnik wyposażono we własny układ stabilizacji napięcia o nazwie Alpha, dostarczający prąd o napięciu 24V i idealnej sinusoidzie. 

Talerz każdego gramofonu wykonany jest z miękkiego stopu aluminium, co optymalizuje jego rezonanse. Talerz posiada dużą masę obrotową i dzięki temu jest bardzo stabilny. Do spodniej strony każdego talerza przyklejany jest dodatkowo materiał tłumiący wibracje. Talerze wyższych modeli gramofonów wyposażone są w moduły wytłumiające - tzw. Silencer Plates - które eliminują szumy i wibracje we wszystkich częstotliwościach, szczególnie w zakresie 400 - 6000 Hz. Silencery mają postać ciężkich, mosiężnych krążków umieszczonych w okrągłych otworach wykonanych w talerzu. Otwory, w których zamontowano krążki, wykonano z tolerancją mniejszą niż 0,01 mm, dzięki czemu dopasowanie jest idealne. Silencery, jako integralna część talerza, absorbują wszystkie wibracje, dzięki czemu talerz pozostaje bezwładny i wolny od rezonansów.

Dzięki masywnej i precyzyjnej konstrukcji oraz zaawansowanej elektronice, każdy z gramofonów Acoustic Signature z nawiązką spełnia wszystkie pokładane w nim oczekiwania i będzie stanowił znakomite źródło dźwięku na wiele lat.

Produkty firmy ACOUSTIC SIGNATURE po raz pierwszy pojawiły się w 1996 roku. Światowy prestiż i uznanie przyszedł już rok później w 1997 roku, kiedy Gunther Frohnhöfer i jego zespół opracowali pierwszy gramofon budżetowy i osiągnęli doskonałe wyniki w testach zarówno w Niemczech, jak i USA.

Wkrótce potem gramofony te zostały wyeksportowane na cały świat. Od tego czasu ich transparentny projekt i znakomity stosunek ceny do osiągów doprowadził do ​​dużego popytu. Podpis "Made in Germany" jest dla nas ważny - bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, bo w sytuacji stale rosnącego trendu kupowania wszystkiego od najtańszego dostawcy z pominięciem wysokiej jakości.

Acoustic Signature kupuje wszystko, czego nie produkuje sam od najlepszego dostawcy w branży, a nie najtańszego. To dążenie do doskonałości w celu stworzenia perfekcyjnego działania i brzmienia jest podstawową zasadą ale coraz rzadziej spotykaną u innych producentów. Dla firmy AS jest to ważna postawa i zawsze była, a cały zespół konsekwentnie coraz bardziej koncentruje się na niej.

Ekipa pracująca z Guntherem Frohnhöferem składa się obecnie z 22 wykwalifikowanych współpracowników, w tym złotników, inżynierów elektryków, zegarmistrzów, operatorów precyzyjnych tokarek i specjalistów z innych dziedzin.

Bardzo wysokie niemieckie standardy produkcyjne gwarantują niezawodność gramofonów. Stawiamy na rozwój dzięki najnowocześniejszej maszynowej obróbce CNC w połączeniu z systemami CAD / CAM, które wyznaczają poziom "state of the Art".

Wszystkie nasze gramofony i akcesoria są produkowane w 100% ręcznie przez specjalistów i inżynierów z naszej firmy znajdującej się w Süssen koło Stuttgartu.

Wszystkich współpracowników łączy ogromna pasja i zamiłowanie do ulepszania drobnych szczegółów i rozwiązań, które pozwalają stworzyć coś naprawdę wspaniałego dla Ciebie.

Okladka avtest kecesbp2400
1 maj 2020 / recenzja

Test kondycjonera zasilania Keces BP2400 w Audio Video

"Pierwsze dwa kwadranse odsłuchu pozwalały mi sądzić, że bez żadnych oporów spakuję Kecesa z powrotem do kartonu i odeślę dystrybutorowi. Gdy jednak odłączyłem ten kawał żelastwa od mojego systemu, jego brzmienie straciło na pełni, wypełnieniu i spójności, co trochę mnie zaniepokoiło. Myślę też, że ochrona, którą zapewnia BP-2400 cennym urządzeniom high-end (a może być ich aż osiem) to także aspekt, który zdecydowanie warto wziąć pod uwagę. Czy zatem warto? Gdy spoglądam na ceny audiofilskich akcesoriów prądowych, nie wspominając już o kablach, dochodzę do wniosku graniczącego z przekonaniem, że odpowiedź na postawione pytanie jest twierdząca. Ostrzegam jednak: zwrot bez zakupu może być niepocieszający!"

Więcej
1575996916 stereophile 01.2020 downmagaz1.com
19 gru 2019 / recenzja

Test odtwarzacza CD Gryphon ETHOS w Stereophile

"To wspaniałe urządzenie. Jego dźwięk jest cudownie detaliczny, świeży i pełen energii. Słuchanie odtwarzacza Gryphon Ethos to absolutna przyjemność!"

"Gryphon Ethos to urządzenie doskonałe pod względem technicznym. Jego charakter soniczny zależy zaś od wybranego filtra."

Więcej
secrets okladka1
28 paź 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One.R w Secrets of Home Theater and High Society

"W linii produktów GoldenEar kolumny One.R mieszczą się między Reference a Triton One. Powstały bowiem jako próba połączenia najlepszych cech obu tych konstrukcji: wielkości Triton One oraz wyglądu i brzmienia Triton Reference. Choć nie są małe, Triton One.R nie dominują przestrzeni mieszkania tak, jak Reference. A ich brzmienie praktycznie nie różni się od brzmienia większego brata."

Więcej
dcsbartokhpdac kopia
23 paź 2019 / recenzja

Test dCS Bartók Hedphone DAC w audiophilestyle.com

Przetwornik Bartók firmy dCS jest jednym z najwspanialszych urządzeń audio, jakie kiedykolwiek miałem w moim systemie. Sam w sobie, jako przetwornik cyfrowo-analogowy, charakteryzuje się niebywale wysoką jakością dźwięku. Jako przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy, idzie łeb w łeb z moim referencyjnym połączeniem urządzeń Chord Hugo M Scaler + Hugo TT 2. Ale to jeszcze nie wszystko. Posiada wbudowany procesor streamera sieciowego, który zapewnia nam zestaw najbardziej wszechstronnych funkcji i najlepszą jakość dźwięku, jaką do tej pory udało mi się uzyskać z przetwornika cyfrowo-analogowego wyposażonego w moduł streamera sieciowego. Biorąc to wszystko pod uwagę, dla niektórych audiofili przetwornik Bartók firmy dCS to prawdziwa okazja.

Więcej
TAS001
17 wrz 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One.R w The Absolute Sound

Jeżeli kupiłeś już parę ultrahigh-endowych kolumn, nie wymienisz ich zapewne na One.R. Jeżeli jednak szukasz czegoś naprawdę dobrego – warto się zastanowić. Nazywając swoją firmę GoldenEar [pol. złote ucho], Sandy Gross powiesił poprzeczkę bardzo wysoko. Kolumny Triton One.R z łatwością pokonują jej poziom.

Więcej
the absolute sound alexx cover 151 v2
13 wrz 2019 / recenzja

Test głośników Wilson Audio Alexx w The Absolute Sound

"Alexx to, pod wieloma względami, kamień milowy dla firmy Wilson Audio. Niezależnie od kontekstu, to po prostu doskonałe kolumny. Jeżeli jednak potraktujemy je jako komunikat Daryla Wilsona, który chce pokazać światu swoje umiejętności – możemy być spokojni o przyszłość tej wspaniałej firmy, jednej z ikon high-endu."

Więcej
Hi Fi Plus May 2019
28 maj 2019 / recenzja

Test Wilson Audio Tune Tot w Hi-Fi+

The whole package is so beautifully presented and packaged and the engineering solutions, designed specifically to help you extract that last ounce of performance, so comprehensive and clever that they certainly deliver the musical goods. You are going to need some serious partnering equipment too. But the rewards are well worth it. Actually, I am sorry to see them go but they leave behind them the memory of some real fun listening sessions and that is hard to put a price on. Chris Thomas

Więcej
cover enjoy the music8
6 maj 2019 / recenzja

Test wzmacniacza Rogue Audio Cronus Magnum III w enjoythemusic.com

Rogue Audio has my admiration for the overall build quality and sonic performance of their Cronus Magnum III musical instrument. My advice, you need to audition the Rogue Cronus Magnum III even if you only had but one motivation. And that motivation is your love of music. Ron Nagle

Więcej
SzymonFaber FitMaxWzkzMCwzMzZd
12 kwi 2019 / recenzja

Test przedwzmacniacza Gryphon Pandora na szymonfaber.pl

Od pierwszych taktów słychać, że w tym przedwzmacniaczu drzemie bestyjka. (...) Wreszcie preamp, w którym mamy nieskrępowaną dynamikę. (...) Niższy środek świetnie dociążony z piękną barwą ale i właściwym konturem. Góra pasma wybitna, nośna, rozdzielcza i przestrzenna. Świetnie kreowana przestrzeń i wyraźne źródła pozorne. Czuć, że dCS nie był w tym aspekcie ograniczony. Plany zarówno w głąb jak i w szerz przedstawione w prawidłowy i bardzo sugestywny sposób. Nie ma charakterystycznego dla wielu przedwzmacniaczy spłycenia czy zawężenia sceny. Pierwszy i drugi plan niezwykle czytelny, wielkość instrumentów i źródeł pozornych zgodna z wzorcem.

Więcej
SzymonFaber FitMaxWzkzMCwzMzZd v2
12 kwi 2019 / recenzja

Test wzmacniacza mocy Gryphon Antileon EVO na szymonfaber.pl

Zakres średnio wysokotonowy jest idealnie spójny, pięknie oddana barwa, nasycone ale rześkie i świetnie czytelne wokale bez cienia rozmycia. Bardzo dobre dociążenie dźwięku, głosy zarówno żeńskie jak i męskie grają realistycznie i równo. Nie można przyczepić się ani do artykulacji ani osadzenia w przestrzeni. Scena dźwiękowa jest odpowiednio szeroka i głęboka, plany bardzo czytelne (szczególnie lokalizacja na skraju sceny robi wrażenie). Świetna przejrzystość i napowietrzenie dźwięku bez ostrości znanej ze starych serii. Mikro i makrodynamika tego zakresu referencyjna. Góra ma nieco perlisty i jedwabisty charakter ale połączony z dużą rozdzielczością. Do wybrzmień i wszelkiej maści planktonu nie mam wiele zastrzeżeń.

Więcej
okl I Hifi 03 2019 fit 695x1000
4 mar 2019 / recenzja

Test gramofonu Acoustic Signature Merlin w Hi-Fi i Muzyka

Przez kilka tygodni współtowarzyszenia zaprzyjaźniłem się z Merlinem i będę tęsknił, gdy wyruszy w drogę powrotną. (...) Niczego więcej nie potrzeba, by cieszyć się dobrą muzyką. Paweł Gołębiewski

Więcej
okl Hi Fi 11 2018 2
4 lis 2018 / recenzja

Test przedwzmacniaca gramofonowego Acoustic Signature Tango Mk3 w Hi-Fi i Muzyka

Tango to pasja. Acoustic Signature Tango Mk3 to z kolei wytrwały tancerz. Energią i zadziorem nadrabia braki obycia. Z drugiej strony, nie sposób mu odmówić ambicji i konsekwencji. Jeśli w czasie słuchania ulubionego LP usypiacie przed końcem strony, to albo jesteście przepracowani, albo brakuje Wam zachęty i energii do tego tańca. Propozycją na takie stany może być właśnie Tango Mk3. Paweł Gołębiewski

Więcej
okl I Hifi 10 2018
5 paź 2018 / recenzja

Test gramofonu Acoustic Signature WOW XXL w Hi-Fi i Muzyka

Acoustic Signature WOW XXL jest jak pierwsza część jego imienia. Efekt „wow” jest jednak nastawiony wcale nie na nokaut od pierwszych dźwięków, tylko na przekonywanie w czasie spotkań z każdym rodzajem muzyki. WOW XXL to kolejny bardzo dobry gramofon w kolekcji Acoustic Signature Paweł Gołębiewski

Więcej
SS australia 400w3
15 kwi 2018 / recenzja

Test wzmacniacza Gryphon Audio Diablo 120 w SoundStage Australia

The Diablo 120 is a categorically exceptional performer that just plays music in a way that motivates involvement and sweeps you into pure enjoyment, inhibiting dissection and analysis. Little brother to the Diablo 300 it may be but, as far as this writer is concerned, the superb Gryphon Audio Designs Diablo 120 integrated amplifier speaks with a powerful, musically immersive individual voice. To paraphrase, it proudly stands on its own rather beefy four feet. It will be missed. Devilishly good! Edgar Kramer

Więcej
Hifi 11 2016
3 lis 2016 / recenzja

Test gramofonu Acoustic Signature Primus w Hi-Fi i Muzyka

W mojej ocenie poziom zaprezentowany przez Primusa powinien pobudzić Wasz apetyt na więcej. Paweł Gołębiewski

Więcej
tas invictus
14 sie 2016 / recenzja

Test gramofonu Acoustic Signature Invictus w The Absolute Sound

Niewiarygodnie cichy przy odtwarzaniu, w zestawieniu z ramieniem TA-9000 śledzi zapis z precyzją głowicy wycinającej Westrexa, reprodukując instrumenty i wokale z niedoścignioną trójwymiarowością, solidnością, kolorem, detalem, mocą, tempem – wszystkim tym co dobre – i zamienia przestrzeń dźwiękową w prawdziwą dioramę orkiestry symfonicznej, kwartetu smyczkowego, jazzowego kwintetu, czy też rockowego trio. Jonathan Valin

Więcej
The Absolute Sound 245
14 lip 2014 / recenzja

Test gramofonu Acoustic Signature WOW XL w The Absolute Sound

Jest to ekstremalnie neutralny gramofon, czego dokładnie wszyscy sobie życzymy, jednak nie oczekiwałem tego od urządzenia w cenie 2395$. Spencer Holbert

Więcej
cover SoundStageUltraLogo7
15 cze 2014 / recenzja

Test przetworników akustycznych Synergistic Research HFT, FEQ oraz XOT w SoundStage Ultra

Synergistic Research’s HFT, FEQ, and XOT work, but their effects were not on the usual scale of audiophile tweaks; e.g., “I definitely heard a difference.” In fact, relegating these products to the category of “tweak” would be a mistake. They fundamentally improved the sound of my system. I suggest that you rush to a Synergistic dealer to give these remarkable products a listen. I doubt you’ll go home empty-handed. Howard Kneller

Więcej
hifi 12 13 fit 207x290
3 gru 2013 / recenzja

Test głośników Usher V-601 w Hi-Fi i Muzyka

Miłośnicy rocka za 4000 zł otrzymają więcej, niż zwykle proponuje konkurencja. Nie bez znaczenia jest ukłon w stronę charakterystyki typowej dla nagrań z lat 80., bo z tego okresu pochodzi mnóstwo fantastycznej muzyki, jakiej dzisiaj już po prostu nie ma. V-601 podkreśla jej wszystkie zalety, tak jakby był do niej stworzony. A może był? Maciej Stryjecki

Więcej