• O firmie
  • Recenzje
  • Cennik
  • Gdzie kupić
PrimaLuna mainphoto

Założona w 2003 roku firma PrimaLuna to holenderski producent wielokrotnie nagradzanego i docenianego przez audiofilów na całym świecie, doskonałego sprzętu hi-fi. Celem, który firma postawiła sobie od samego początku było dostarczenie najwyższej jakości produktów w jak najprzystępniejszych cenach. 

Siłą napędową PrimaLuny jest jeden z najbystrzejszych i najbardziej kolorowych postaci audio Herman van den Dungen, który starając się rozszerzyć sprzedaż w Stanach Zjednoczonych, nawiązał współpracę z Kevinem Dealem. Dynamiczny i high-endowy dystrybutor z wystarczającym kapitałem do importu produktów audio, który posiadał podobny bagaż bezcennych doświadczeń i dogłębną znajomość zalet i wad lampowych rozwiązań, stał się idealnym biznesowym partnerem. Obaj od razu to wykorzystali, dzieląc się filozofią dostarczania wyjątkowego, niezawodnego produktu w doskonałej cenie i pełnego serwisu posprzedażowego.

Znakomite wzmacniacze i odtwarzacze marki PrimaLuna produkowane są z ogromną dbałością o szczegóły, z użyciem komponentów i rozwiązań technologicznych spotykanych zazwyczaj jedynie w produktach dostępnych w o wiele wyższych przedziałach cenowych.

Zespół projektowy PrimaLuny podjął długotrwałe, celowe i metodyczne prace, kierując się zasadą, że ich produkt musi być doskonały. Spędzili blisko trzy lata rozwijając i produkując wstępną serię ProLogue, a efekt tego wysiłku, stał się podstawą legendarnego dźwięku PrimaLuny. Pierwsze seryjne produkty PrimaLuna - zintegrowane wzmacniacze ProLogue One i Two, trafiły na rynek europejski w 2003 roku i od razu zdobyły najwyższe oceny od najbardziej cenionych recenzentów audio na kontynencie. W 2004 roku ich sprzedaż w USA spotkała się z równie entuzjastycznym przyjęciem.

PrimaLuna wyprodukowała to, o czym nikt inny nie myślał: znakomicie brzmiące, niedrogie, niezawodne komponenty z funkcjami znajdującymi się na wyposażeniu urządzeń kosztujących trzy do pięciu razy więcej. Na przykład: Adaptive AutoBias, obwód AC Offset Killer, układ BTI “Bad Tube Indication.” i SoftStart, okablowanie punkt-punkt, ceramiczne gniazda lampowe, potencjometry Alps, kondensatory foliowe SCR, terminale głośnikowe klasy WBT, pozłacane gniazda sygnałowe RCA, wysokiej jakości wzmacniacz słuchawkowy, dedykowane wyjście subwoofera, przełączany tryb triodowy/ultraliniowy, firmowe transformatory wyjściowe, zdalne sterowanie i ręcznie polerowana obudowa.


Seria Evolution

Seria PrimaLuna Evolution to kulminacja wieloletniego doświadczenia projektowego oraz wiedzy zdobytej dzięki dedykowanej sieci klientów, dealerów i dystrybutorów. Evolution opiera się na bardzo wyrafinowanej linii elektroniki lamp próżniowych, używając tylko najlepszych dostępnych obecnie materiałów, części i umiejętności. Rezultatem jest unikalne połączenie przystępności, niezawodności i muzykalności.

Okablowanie punkt-punkt

Na interkonekty wydajesz dużo pieniędzy. Dlaczego więc sygnał trafia prosto z gniazd RCA lub terminali głośnikowych do płytek drukowanych z miedzianymi ścieżkami tak cienkimi, że ledwo je widać? Co w tym jest high-endowego? PrimaLuna stosuje okablowanie punkt-punkt we wszystkich produktach. A w seriach 300 i 400 jest używany wysokiej klasy drut produkowany w Szwajcarii. Cały tor sygnału, łącznie z opornikami i kondensatorami, jest starannie ręcznie okablowany grubym kablem. 

Układ regulacji auto bias

W Adaptive AutoBias PrimaLuna wykorzystuje szereg czujników do monitorowania lamp i płynnej regulacji prądu podkładu w czasie rzeczywistym. Adaptive AutoBias jest całkowicie pasywny i nie znajduje się w ścieżce sygnału. Rezultatem jest praktyczny brak obsługi, długa żywotność lamp i najniższe możliwe zniekształcenia w celu uzyskania niesamowitego dźwięku.

Wskaźniki pracy lamp mocy

Jeśli parametry pracy lampy mocy wybiegają poza założone zakresy, układ monitorujący pracę lamp natychmiast przełączy wzmacniacz w tryb ochronny, aby żadne części elektroniczne nie uległy uszkodzeniu. W sąsiedztwie lampy wymagającej wymiany zaświeci się czerwona dioda LED oznaczająca błędną lampę. Po prostu podłącz inną lampę i słuchaj. Bez zgadywania. PrimaLuna to wzmacniacz który nigdy nie zapali się żywym ogniem. Bezpieczeństwo, pewność, trwałość i jakość ponad wszystko.

evo 400 integra
11 wrz 2023 / recenzja

Test lampowego wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna EVO 400 w Hifi i Muzyka

Dźwięk „czterysetki” jest fantastycznie otwarty. Nie wyobrażam sobie, aby komukolwiek się to nie podobało, zwłaszcza że ten parametr może być najważniejszy w całej audiofilskiej zabawie. Wiążą się z nim bowiem swoboda, lekkość i płynność. Kolejne cechy to szczegółowość i przejrzystość, które tutaj pozostają czytelne niezależnie od zakresu pasma. W nieskomplikowanych realizacjach rockowych słychać wszystko, czy to na pierwszym, czy w dalszych planach.

PrimaLuna akcentuje pierwiastek emocjonalny. Poprawia słuchalność i płynność narracji, jak to lampa. Za to zupełnie jak nie ona – nie dusi się w tutti i kulminacjach.

W zbiorze „dobrości” na pierwszym miejscu wymienię dźwięczność. W średnicy przejawia się ona mięsistością i gęstością barw, choć dodanymi z umiarem, aby nie odejść zbytnio od akustycznego wzorca. Dobitniej zobaczymy to w wysokich tonach, które nie mają grama lampowego złagodzenia ani tym bardziej mgiełki. Za to odrobinę miękkości – jak najbardziej. Najważniejsze są jędrność i świetliste otwarcie w górze, bez śladu osuszenia. 

Więcej
evo100 phono pre tone
13 lip 2023 / recenzja

Test lampowego przedwzmacniacza gramofonowego PrimaLuna EVO100 Phono

Ta w pełni lampowa konstrukcja jest mistrzem w oddawaniu trójwymiarowej przestrzeni, czyli dokładnie tego, za czym przepadam.

Halsey jest popową piosenkarką i autorką tekstów o wyjątkowej jakości. Jej głos niesie teksturowaną emocjonalną głębię, a PrimaLuna pozwala wyraźnie usłyszeć te niuanse. Kontrastujące, nałożone na siebie wokale wyłaniają się z przestrzeni za głównym wokalem, zamiast zlewać się z nim. Efekt jest przerażający, w dobrym tego słowa znaczeniu, jakbyśmy słyszeli odrobinę surowej emocjonalnej desperacji.

Evo 100 utrzymuje gęste instrumentarium dobrze odseparowane i wyraźnie umieszczone w scenie dźwiękowej.

Polecam odsłuch PrimaLuny, zwłaszcza entuzjastom płyt winylowych, którzy skłaniają się ku nagraniom akustycznym i wokalnym.

Więcej
evo 100 phono
12 cze 2023 / recenzja

Test lampowego przedwzmacniacza gramofonowego PrimaLuna EVO 100 Tube Phono Preamplifier w HiFi News

I choć utwór ten jest zarówno moim ulubionym na płycie(...), to nie byłem przygotowany na takie bogactwo wokali. Bezbłędny realizm, nawet na słabszych systemach, został wzmocniony przez jeszcze większy brak sztuczności, zwłaszcza brak sybilantów.

Poprzez EVO 100 Phono, nuty wydostawały się z głośników tak płynnie i gładko, jak jeszcze nigdy nie słyszałem ze sprzętu w tej cenie.

PrimaLuna po raz kolejny wypełniła lukę między średnią półką a high-endem za pomocą znakomitego i - pomimo moich dwóch zastrzeżeń - wszechstronnego przedwzmacniacza gramofonowego, który pokochają ci, którzy preferują komponenty całkowicie lampowe. Nie hybrydowy, nie półprzewodnikowy, ale w pełni lampowy i z tak dużą ilością ciepła i powietrza, że jego dźwięk można opisać jedynie jako "przytulny".

Więcej
Evo 300
5 maj 2023 / recenzja

Test lampowego wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna EVO 300 Integrated w HiFi Class

EVO 300 to wzmacniacz, którego koncepcja użytkowa budzi mój podziw. Nie znam drugiego tak wszechstronnego i elastycznego „lampowca”, którego codzienna obsługa sprowadzałaby się praktycznie do operowania dwoma przyciskami, tj. włącznikiem oraz przełącznikiem trybu pracy.

(...) brzmienie EVO 300 jest bardziej otwarte, skraje pasma są bardziej aktywne, a średnica – mimo że już nie tak pierwszoplanowa – jest przejrzysta, swobodna i charakteryzuje się wyśmienitą fakturą. Bas wzmacnia muzykę masywnym, dobrze wyartykułowanym i wykształconym fundamentem. Jest mocny, dorodny, zwarty i jędrny. Ma majestatyczność i zejście, których nie powstydziłby się niejeden „tranzystor”. Soprany także prezentują wysoką klasę: zachowują dużą rozdzielczość, nie będąc przy tym źródłem zbytnich wyostrzeń dźwięku. Prezentacja sceny stereofonicznej jest wzorowa: czuć dużą swobodę, nienaganną organizację, prawidłowe proporcje planów i całkiem konkretną głębię.

Więcej
evo100 phono pre 1
10 mar 2023 / recenzja

Test lampowego przedwzmacniacza gramofonowego PrimaLuna EVO100 w hifi.nl

Muzyka emitowała ogromną bańkę dźwięku, która wydawała się wyższa i szersza niż mój pokój odsłuchowy. Zdaję sobie sprawę z tego, jak bardzo niestosowne może być to porównanie, ale pod względem czystości dźwięku, dynamiki i reprodukcji basu czułem się, jakbym słuchał bardzo dobrego cyfrowego masteru 24/96.

Kolory były jasne i nasycone, nie w nienaturalny sposób, jak po podkręceniu każdego ustawienia w telewizorze do 100, ale niemal namacalne i z rodzajem wewnętrznego blasku. Tekstury były łatwo rozpoznawalne i nawet gdy miks stał się bardzo nasycony, EVO 100 Phono zdołał utrzymać kontrolę nad nim.

W jakiś sposób muzyka wydaje się być prawdziwa, kiedy jest słuchana przez PrimaLunę. Zaprasza do słuchania i słuchania więcej. Jeszcze więcej.

Więcej
evo200 news
20 lut 2023 / recenzja

Test lampowego wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna EVO 200 w HiFi Class

Moją uwagę natychmiast zwróciła stereofonia – wyraźnie lepsza niż ze znanych mi, porównywalnych cenowo wzmacniaczy półprzewodnikowych. 

EVO 200 wydaje się nie mieć żadnych kompleksów zarówno w stosunku do podobnie wycenionych wzmacniaczy półprzewodnikowych, jak i konstrukcji sporo droższych. To otwarta na różne warianty brzmienia integra, proponująca jeszcze szlachetniejszy i bardziej angażujący dźwięk niż EVO 100.

Więcej
hifi class recenzja prima luna v2
10 sty 2023 / recenzja

Test lampowego wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna EVO 100 Integrated w Hifi Class

(...) jest jawnym zaprzeczeniem stereotypu "słabowitej lampy": bardzo dobrze kontroluje membrany głośników. Innymi słowy jest wystarczająco mocny, by bez żadnych problemów wysterować kolumny o przeciętnej efektywności

Przy odtwarzaniu jazzu i "powagi" wzmacniacz ten potrafi urzec wiernością barw, muzykalnością i przestrzenią, ale całkiem dobrze daje sobie radę także z cięższymi klimatami, jak np. "Lux Æterna" Metalliki (stream z TIDAL-a), gdzie właściwie wszystko "siedzi" jak należy: dobre poczucie rytmu i tzw. drajw powodują, że taka muzyka nabiera pożądanej skoczności, temperamentu.

Scena (...) wyrafinowana, z bezbłędną stereofonią, za której przyczyną przestrzeń między kolumnami jest dokładnie wypełniona dźwiękami.

PrimaLuna pozwala słuchać muzyki z prawdziwym zaangażowaniem, bez poczucia, że brzmienie jest zbyt suche czy niedostatecznie emocjonalne. Holenderski "lampowiec" góruje nad tranzystorową konkurencją kapitalną mikrodynamiką, żywymi barwami, wyborną stereofonią i ogólnym wyrafinowaniem. W tej sytuacji rekomendacja to czysta formalność.

Więcej
EVO 300 Hybrid THE EAR FACEBOOK
6 cze 2022 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna Evo 300 Hybrid w The Ear

To, czego doświadczyłem, to idealna równowaga rytmicznego drajwu, znakomitych detali i muzykalności, ze sceną dźwiękową, która nie była nierealistycznie przesadzona, ale zamiast tego miała niemal namacalną trójwymiarową wiarygodność. Po pierwszych 45 minutach wiedziałem, że czeka mnie kilka bardzo szczęśliwych tygodni. (...)

Cokolwiek grałem przez EVO 300 Hybrid i z jakiegokolwiek źródła, nigdy nie rozczarowało. (...) Bas był zawsze głęboki i melodyjny, średnica była mocna lub delikatna w zależności od potrzeb muzyki, a wyższe częstotliwości miały wspaniałą, przewiewną, lekką jakość. 

(...) zostałem oczarowany EVO 300 Hybrid. Połączenie genialnie wykonanego tranzystorowego wzmacniacza mocy z delikatnością i specjalnym charakterem lampowego front-endu naprawdę daje użytkownikowi to, co najlepsze z obu światów. Dostarcza mięsiste 100 watów przy obciążeniu 8 omów, dzięki czemu zapewnia moc i zdolność do pracy z prawie każdym głośnikiem domowym. W przeciwieństwie do swojego lampowego rodzeństwa jest to urządzenie o wiele bardziej w stylu "podłącz i zapomnij", ponieważ sześć lamp w przedwzmacniaczu powinno w normalnych warunkach wystarczyć na co najmniej 10 000 godzin odtwarzania, a jakość wykonania całości wydaje się wzorowa. Pierwszą wyprawę Primaluny do świata hybryd należy uznać za bezwarunkowy sukces.

Więcej
TestPLEvo300 news
2 kwi 2022 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO 300 Hybrid w TAS

Już sam przedwzmacniacz [pochodzący z EVO 300] oraz wzmacniacz słuchawkowy sprawiają, że nowy komponent PrimaLuna jest wart rekomendacji. Ale jego największą wartością jest połączenie sekcji lampowej i tranzystorowej.  PrimaLuna zabiera mnie - w końcu! - do ziemi obiecanej. To wzmacniacz hybrydowy, który nie tylko błyszczy na krańcach pasma, ale i daj sporo lampowej magii w średnicy. To wzmacniacz, na który czekałem długie lata. Nie jest zbyt jasny ani zbyt gładki. Wręcz przeciwnie, jego brzmienie to kwintesencja wyrafinowania. Oznacza to trójwymiarowe obrazowanie i zdolność do przekazania słuchaczom prawdziwych emocji. EVO 300 Hybrid pozwala mi zamknąć oczy o przenieść się wprost w świat muzyki.

To prezent dla wszystkich wymagających miłośników muzyki!

Więcej
PrimaLuna EVO 300 AUDIO
1 mar 2022 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna Evo300 hybrid w Audio

...dźwięk angażujący i przyjazny, tonalnie zrównoważony i dynamicznie rozwinięty, czysty i zorganizowany. W takim samym stopniu płynny, jak i dokładny – bez rozlewania się i bez spięcia. Swobodny, żywy, bez nerwowości. Domniemana lampowa barwa jest delikatna, a bas... powinien już być „tranzystorowy”. I jest faktycznie dynamiczny, selektywny, lecz chętniej roztoczy przed nami obfitość różnych niskotonowych dźwięków, a niektórym pozwoli wybrzmiewać dłużej, niż będzie je krępował, ustawiał w szeregu do równego marszu, służącego głównie rytmice. .

Uderzenia stopy mają specjalną siłę, szybkość i soczystość, ale jeszcze więcej będzie zależało od kolumn. Taka dawka miękkości jest zupełnie odpowiednia i wbrew schematycznemu myśleniu może wynikać nie ze słabszej kontroli, ale z niskich zniekształceń (innego rodzaju niż harmoniczne). Przewija się ona zresztą przez całe pasmo, chwilami jest kluczem do wyjątkowej elegancji wokali, ale potrafi się też wycofać, a raczej zostaje przykryta przez dźwięki mocniejsze, nawet ostrzejsze. Evo 300 Hybrid takich akcji nie kreuje i nie promuje, ale też nie dyskryminuje. Nie gra schematycznie i mechanicznie, może też nie stuprocentowo neutralnie, ale elastycznie, z wyczuciem i zdolnością wchodzenia w różne klimaty.

Gęstość średnicy nie będzie muląca, ale wzmacniająca i naturalizująca. Nie brakuje też żywości jej wyższego podzakresu, wokale są rozciągnięte w obydwie strony, domknięte sybilantami trochę słodkimi, a przede wszystkim gładkimi i czystymi.

Przestrzeń jest swobodna, przejrzysta, ale nie ekspansywna. Płynnie zagospodarowana, akustycznie spójna, z przenikającymi się wybrzmieniami, ale bez tłoku, przesycenia i wyolbrzymiania liderów. Jest oddech i pogłosy, słyszalne nawet przy spiętrzeniach innych dźwięków. Evo 300 Hybrid doskonale radzi sobie w takich sytuacjach, zachowuje plastyczność, klarowność i przestrzenność również przy wyższych poziomach. I może właśnie w tej dziedzinie najlepiej słychać zalety połączenia lamp i tranzystorów. Wzmacniacze lampowe o niskiej mocy mogą zagrać pięknie, ale z normalnymi kolumnami nie zgrają głośno i czysto. Tranzystory odwrotnie – zagrają czysto, ale beznamiętnie, zarówno cicho, jak i głośno. Pozwoliłem sobie tutaj użyć stereotypów, które nie dotyczą wszystkich wzmacniaczy, a może nawet nie dotyczą większości. Tak czy inaczej... nie dotyczą Evo 300 Hybrid.

Więcej
News hifinews plevo300hybrid1
1 sty 2021 / recenzja

Test wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna EVO 300 Hybrid w Hi-Fi World

Łatwo zidentyfikować charakterystyczne cechy brzmienia tego wzmacniacza. (...) zapewnia świetne kontrasty dynamiczne i potęgę brzmienia. Dodaje ciężaru brzmieniu wszystkich kolumn, które do niego podłączyłem. (...)

Największą zaletą brzmienia EVO 300 Hybrid są jednak doskonałe barwy. Lampy dodały bogactwo kolorów, których nie da się wyciągnąć z samych tranzystorów [zwłaszcza MOSFET] zazwyczaj brzmiących nieco sterylnie i płasko. Działa to cuda na przykład podczas słuchania orkiestr symfonicznych a zwłaszcza smyczków. Ścieżki bogate w niskie tony (...) pokazują moc wzmacniacza i jego pełną kontrolę nad kolumnami. To właśnie potęga niskich częstotliwości jest jedną z głównych zalet tego wzmacniacza. Owszem, wzmacniacze lampowe potrafią również dać sporo basu. Ale jest on zazwyczaj bardziej miękki niż ten z tranzystorów. Tu otrzymujemy amalgamat będący połączeniem najlepszych cech obu światów.

W połączeniu z potężnym liniowym zasilaczem i tranzystorową końcówką mocy dają one wyjątkowe i imponujące brzmienie: mocne, szybkie, czyste i pełne bogatych barw. (...) Warto go posłuchać jeżeli szukasz czegoś z najwyższej półki!

Więcej
Okladka PLEvo300HybridAudioLifestyle
22 lis 2021 / recenzja

Test PrimaLuna Evo 300 Hybrid w Audio Lifestyle

Aby objąć takie spektrum muzyczne, nie wystarczy wzmacniacz uniwersalny, potrzebny jest wzmacniacz uniwersalny i wybitnie muzykalny, który nie będzie fałszował barw, przekłamywał dynamiki i łudził metrażem, poradzi sobie z łomotem łamiących się rusztowań, fortepianowymi kadencjami i orkiestrami dętymi z Bałkanów. Te wszystkie warunki spełnia nowa integra holenderskiego producenta. Jest tak dobra, że właściwie moglibyśmy darować sobie szukanie wzmacniacza, który byłby równie satysfakcjonujący w najtrudniejszych do reprodukcji gatunkach muzycznych.

To chyba pierwsza aparatura, która bez żadnych wątpliwości potrafi oddać dźwięk spotykany jedynie w najlepszych salach filharmonicznych. Dokładność w tej materii jest tak wysoka, iż bez trudu rozpoznacie, czy nagranie live zostało zrealizowane przez pełnej sali czy wypełnionej tylko w połowie. Słychać bardzo dokładnie różnice dynamiczne między poszczególnymi sekcjami orkiestry, szczegóły frazowania i artykulacji.

Bez lamp w przedwzmacniaczu (6x12AU7) niemożliwa byłaby do osiągnięcia taka szlachetność brzmienia, zaś bez tranzystorów (MOSFET) w stopniu mocy nośność i dźwięczność. Nie ma żadnych problemów, by rozpoznać, czy płyta została zrealizowana w ciasnej sypialni, w zagraconym studio gdzieś na Florydzie czy w audytorium, którego akustyka szwankuje z powodu złego projektu. A czasami to jest niemożliwe, przy obecnym stanie techniki nagraniowej i edycyjnej.

Skrzypce Stradivariusa błyszczą mistrzowską dojrzałością, altówka początkującego lutnika tnie gardło, natychmiast odkryjecie też, który pianista nie dorósł jeszcze do Steinwaya model D. Wzmacniacz jest bardzo szczegółowy, precyzyjny i selektywny w analizie zapisów, jednocześnie tworzy bardzo spójną scenę muzyczną, której przestrzeń zależy tylko wyłącznie od zamysłów realizatorskich. Gdybyśmy mieli się posłużyć oksymoronem do treściwego opisu charakteru tego wzmacniacza, wybraliśmy soczystą sprężystość albo bliską donośność. Wiele wzmacniaczy pełnię swoich możliwości osiąga w określonym paśmie akustycznym, nowa Prima Luna w całym dostępnym zakresie spisuje się bez zarzutu.


Wskazując zdecydowanie największe zalety holenderskiej hybrydy, wybieramy przestrzenność, dynamikę, detaliczność, szybkość i lampowe brzmienie. Moc – 2 x 150 W przy obciążeniu 8 omów – jest wystarczająca, żeby wystrzelić poza orbitę ziemską nawet największe i najbardziej oporne kolumny głośnikowe. Z naszymi lataliśmy przez ponad miesiąc praktycznie codziennie i po kilka godzin. Były to godziny upojne, pełne audiofilskich uniesień podtrzymywanych darami prestiżowych winnic i destylarni.

Audiofil spełniony to taki, który przestaje słuchać sprzętu, a zaczyna słuchać muzyki. Zaprawdę, niejeden odsłuchowy nerwicowiec pozbędzie się swoich wszystkich kłopotów, biorąc pod swój dach tę hybrydę. Jest świetnie wykonana, choć na pewno nie podąża za najnowszymi trendami w dizajnie przemysłowym. Nam jednak taka surowa, przemysłowa forma odpowiada wyjątkowo, tym bardziej że coraz częściej skłaniamy się ku sprzętowi, który spina audiofilów z dźwiękowymi profesjonalistami, nie mającymi atencji dla darmowego fantazjowania.

Prima Luna, napędzając nasze Nautilusy 804, przetwarzała dźwięk pochodzący z serwisu Tidal i naszej cyfrowej biblioteki hi-resów w MacBooku Air za pomocą konwerterów SPL Phonitor One D oraz RME ADI 2 Pro. Okablowanie – Audioquest. Trudno o lepszy zestaw. Naszym skromnym zdaniem.

Więcej
Jeff Dorgay Quote PrimaLuna EVO 100 Tube Integrated Amplifier
23 wrz 2021 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO 100 Integrated w Tone Audio

Ten wzmacniacz jest na tyle dobry, że możesz zacząć budować system od tanich kolumn a następnie kupić naprawdę drogie, high-endowi konstrukcje i nie poczuć potrzeby wymiany wzmacniacza. To właśnie jest  wartość. 

Niezależnie od tego, jaką muzykę lubisz, EVO 100 daje świetne brzmienie. Dla osób, które po raz pierwszy stykają się z lampami, zwłaszcza jeśli przesiadają się z amplitunerów lub wzmacniaczy masowej produkcji, będzie to z pewnością zaskakujące doświadczenie. PrimaLuna ma za sobą nad 20 lat doświadczeń produkcji urządzeń dających największą radość ze słuchania muzyki. Są to jednocześnie konstrukcje o uznanej trwałości. Na rynku jest wielu producentów masowego sprzętu, ale mało kto robi rzeczy równie solidne, co PrimaLuna. 

Choć cena podstawowego wzmacniacza zintegrowanego w ofercie PrimaLuna wzrosła w ciągu ostatnich prawie 20 lat, biorąc pod uwagę towarzyszący jej przyrost jakości brzmienia - wzmacniacz ten nadal należy traktować jako doskonałą okazję. Szczera rekomendacja !

Więcej
PLEvo300Int hifinews
30 mar 2021 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna Evo 300 Integrated w HiFi News

"PrimaLuna EVO 300 to propozycja dla doświadczonych audiofilów z niezbyt rozdętymi budżetami, którzy jednak nie chcą iść na kompromisy. Obsługa tego wzmacniacza to czysta przyjemność. Zwłaszcza jeżeli chcesz [i potrafisz] korzystać z różnych lamp i wymagasz zdalnego sterowania. Najlepsza nowina? To brzmienie zachwyci każdego, kto kocha stare komponenty lampowe, ale nie chce ryzykować zakupu czterdziestoletniego urządzenia. To po prostu triumf! "

Więcej
The Ear Magazine EVO 400 cover
14 lut 2021 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO 400 Integrated w The Ear

To naprawdę bardzo fajny wzmacniacz, który łączy gładką przezroczystość lamp z wystarczającą ilością mocy, by wysterować kolumny, którym nie dałaby rady większość wzmacniaczy lampowych. Uwielbiam w nim to, że jest tak elastyczny i w pełni funkcjonalny, a przy tym oferuje ogromną muzyczną zaletę pracy w trybie ultraliniowym, jednocześnie zapewniając tryb triodowy użytkownikom posiadającym kolumny, które mogą w nim pracować. Naprawdę doskonała propozycja dla osób, które pragną mieć muzycznie urokliwe i funkcjonalne urządzenie o detalicznym brzmieniu.

Więcej
plevo100dachifiplus okladka
13 lut 2021 / recenzja

Test przetwornika PriomaLuna Evo 100 DAC w Hi-Fi+

Oto mamy DAC przeznaczony dla ludzi, którzy kochają muzykę, ale nie lubią brzmienia cyfry. Oczywiście, jest wierny sygnałowi cyfrowemu, który dostaje. Ale odtwarza go bez żadnego wysiłku i daje jedwabiście gładki dźwięk niespotykany na tym poziomie cenowym.(...)

Charakter brzmienia EVO 100 opiszę za pomocą porównania: robi on z muzyką to, co robi dobry drink z nami po ciężkim dniu w pracy. Dźwięk nie jest rozmyty ani zmiękczony. Nie czujemy żadnego naprężenia. (...)

Osiągane przez niego brzmienie jest po prostu bardzo dobre. Mamy w nim doskonałą koherencję, świetną dynamikę, odpowiedni zakres dokładnie odtworzonych częstotliwości [z precyzyjnym i wyraźnie artykułowanym basem] i więcej detali niż potrzeba, by móc odtwarzać każdy gatunek muzyki.(...)

EVO 100 DAC jest przez cały czas całkowicie kompetentny i przekonujący muzycznie. Kiedy słuchasz na nim wspaniałych głosów z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych [Nat ’King’ Cole, Sarah Vaughan i Frank Sinatra], słyszysz eleganckie  wyrafinowanie, które trudno znaleźć w nowoczesnym, cyfrowym audio. Nie jest ono jednak wynikiem miękkości czy rozmycia brzmienia - rytm ma w sobie odpowiedni pazur.(...)

Przetwornik cyfrowo-analogowy PrimaLuna EVO 100 DAC zdobył me serce. Tak samo, jak wzmacniacz EVO 300 testowany w numerze 177 Hi-Fi+. Cechą wspólną analogowej i cyfrowej strony komponentów PrimaLuna jest poczucie organicznej struktury odtwarzanej muzyki. Wynika ono zapewne z faktu, że wszystkie te urządzenia projektuje ten sam zespół. Inaczej niż dużych firmach, w których za dział cyfrowy odpowiada osobna część biura projektowego. Jego brzmienie jest całkowicie niewysilone i bardzo miłe. Jednak w sposób całkowicie pozbawiony zmiękczenia. (...)

PrimaLuna EVO 100 DAC przekazuje olbrzymią ilość informacji skupiając się przy tym na muzyce a nie na detalach. Super!

Więcej
PLEvo100DAC HFM
30 gru 2020 / recenzja

Test przetwornika PrimaLuna Evo 100 DAC w Hi-Fi i Muzyka

Pierwszym zaskoczeniem jest skala i zakres słyszalnych zmian, jakie wprowadza PrimaLuna. Tu nie trzeba się niczego domyślać ani zastanawiać, czy aby nie ulegamy autosugestii, dopatrując się różnic tam, gdzie ich nie ma. To, że w systemie pojawiło się nowe urządzenie, słychać nawet z drugiego pokoju. Wiele osób błędnie przyjmuje, że źródło, a zwłaszcza jego sekcja cyfrowa, to jedynie dźwiękowa kosmetyka, ponieważ o brzmieniu decydują kolumny i wzmacniacz. EVO 100 DAC dowodzi, że nic bardziej mylnego. Drugim zaskoczeniem jest zdecydowana sygnatura brzmieniowa holenderskiego urządzenia, które przez cały czas mówi: „Mam siedem lamp. Wcale się tego nie wstydzę i nie zawaham się ich użyć”.

„Każdy element elektroniczny jest dobry, pod warunkiem, że jest to lampa” – takie hasło, wzorowane na słynnym powiedzeniu Henry’ego Forda, mogliby sobie powiesić na ścianie gabinetu właściciele PrimaLuny. O ile dotąd tego nie zrobili…

Jej nadrzędnym celem jest nie tyle wyciśnięcie z cyfrowego zapisu maksymalnej ilości informacji, co wyłowienie z muzyki ulotnych wrażeń i przekazanie ich słuchaczowi. Wokal wysuwa się na pierwszy plan, a barwa głosu jest oddana tak, że nabrałem podejrzeń, iż konstruktor DAC-a EVO 100 zainspirował się popularnym w latach 20. XX wieku kierunkiem w malarstwie, zwanym kapizmem. Zakładał on, że sam kolor jest ważniejszy od konstrukcji i decyduje o nastroju dzieła. Innymi słowy: kluczowym elementem, który kształtuje formę, jest barwa. Toż to DAC EVO 100 jak żywy!

Starzeję się. Coraz bardziej odchodzę od dźwięku wyczynowego i krojonego żyletką w stronę klimatów, jakie tworzy PrimaLuna. A właściwie nie tworzy, tylko przekazuje emocje i atmosferę nagrań. Zachęca, by zwolnić tempo, wyciszyć się i posłuchać dobrego jazzu, kwartetu smyczkowego bądź legend bluesa. Tego nam właśnie potrzeba w niespokojnych czasach.

Więcej
EVO 400 coverhifiworld
15 gru 2020 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna Evo 400 w Hi-Fi World

Och, jaki wspaniały dźwięk usłyszałem! Dobrze jest usłyszeć odpowiednio zestrojony wzmacniacz lampowy zbudowany z dobrych komponentów. Natychmiast otwiera się przed Tobą zadziwiająco szeroka scena dźwiękowa wypełniona przejrzystymi dźwiękami.  To właśnie usłyszałem po włączeniu EVO 400. W jego pełnym, nasyconym brzmieniu nie ma niczego, czego mógłbym nie lubi.

Natychmiast się zakochałem. Mogłem siedzieć godzinami i podziwiać piękno brzmienia lamp zestawionych ze smakiem i wiedzą.

PrimaLuna EVO 400 to mistrzowski przykład dobrze ustawionego lampowego brzmienia. Scena jest szeroka i pełna powietrza, pełne mocnego basu brzmienie jest gładkie i przejrzyste. PrimaLuna pozwala skorzystać z różnych lamp i chroni wzmacniacz przed ich awarią.

Więcej
PrimaLuna Evo 200 betproduct
16 lis 2020 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO200 Integrated w highfidelity.pl

EVO 200 firmy PrimaLuna to niezwykle wszechstronne urządzenie, mimo że to „tylko” wzmacniacz zintegrowany. Jego brzmienie możemy bowiem kształtować wybierając tryb pracy lub zmieniając lampy – nie tylko na pochodzące od innego producenta, ale i zupełnie innego typu. Do wyboru mamy L6G, 6L6GC, 7581A, EL34, EL37, 6550, KT66, KT77, KT88, KT90, KT120 i KT150. EVO 200 jest również doskonałym wzmacniaczem lampowym, który wysteruje dowolne słuchawki i to w świetny sposób.

Dźwięk tego urządzenia jest otwarty, dynamiczny, jest w nim sporo niskiego basu, a całość ma spory rozmach. Ale jest tu też ciepło i intymność, jest też namacalność. To wzmacniacz lampowy, który oferuje wszystkie atrybuty, za które tego typu urządzenia są kochane. Ale też to nie jest wzmacniacz „retro”, a nowoczesne opracowanie tej techniki w naprawdę bardzo dobrym wydaniu.

Więcej
PLEvo300 hifiCritic
1 wrz 2020 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna Evo300 w Hi-Fi Critic

Cena wzmacniacza Evo 300 czyni go poważną konkurencją dla części wysoko cenionych wzmacniaczy półprzewodnikowych. Niektóre z nich miałem zaszczyt gościć w moim systemie i sądzę, że recenzowane urządzenie nie tylko im wszystkim dorównuje, ale nawet przewyższa. Jest to przykład cudownego, współczesnego wdrożenia technologii rodem z XX wieku, które oferuje zarówno wysoką jakość wykonania, jak i świetne walory dźwiękowe. To ogromne osiągnięcie!

Więcej
pl evo400pre tas2020 kopia
30 lip 2020 / recenzja

Test przedwzmacniacza PrimaLuna EVO 400 w The Absolute Sound

EVO 400 zdziałał cuda: wprowadził do brzmienia mocne faktury i bogactwo tonów. Najważniejsze, że nie odbyło się to kosztem szybkości i detali. Transjenty miały odpowiednią szybkość i kontrolę. Błyszczące uderzenia perkusyjnych talerzy otaczała olbrzymia ilość powietrza. Smyczki brzmiały nad wyraz realnie. Całe wysokie tony były po prostu słodkie i bogate w detale, bez nadmiernej jasności czy ostrości, która mogłaby interferować z reprodukcją najwyższych dźwięków skrzypiec i ludzkich sopranów. Tak samo, nie mam zastrzeżeń do drugiego końca pasma.

EVO 400 to nie tylko najlepszy przedwzmacniacz liniowy w historii firmy PrimaLuna. Wytrzymuje on porównania ze znacznie droższymi konstrukcjami.

PrimaLuna EVO 400 w cudowny sposób łączy zalety współczesnych konstrukcji lampowych z najlepszymi cechami – wypełnieniem dźwięku i bogactwem barw – tradycyjnie kojarzonego z dawnymi przedwzmacniaczami lampowymi. Jeżeli czystość przekazu i realizm tonów znajdują się na liście Twoich priorytetów, postaraj się posłuchać EVO 400. Ten liniowy przedwzmacniacz to prawdziwa okazja. Za ten magiczny lampowy dźwięk inni każą płacić dużo, dużo więcej!

Więcej
PrimaLuna EVO 100 HiFi Philosophy
17 kwi 2020 / recenzja

Test przetwornika PrimaLuna EVO 100 Tube DAC w hifiphilosophy.com

Kosztujący czternaście tysięcy z hakiem przetwornik PrimaLuny z dodatkiem za parę tysięcy lepszych lamp dorównał konkurentom trzykroć droższym. Dorównał przy tym po swojemu – muzykę konstruował inaczej. Ale na pewno nie gorzej, słuchałem z takim samym zaangażowaniem. Na dodatek owa lampowa „muzyka Luny” jest łatwostrawna, co w przypadku źródeł nie będących analogowymi z urodzenia rzadko łączy się z efektownością zdolną aż fascynować. 

Więcej
audio okladka
1 kwi 2020 / recenzja

Test wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna EVO 300 w AUDIO

EVO 300 wyróżnia się wśród lamp dynamiką i kontrastowością. Nie zlewa dźwięków, ale w skali bezwzględnej nie jest to nic specyficznego, lecz raczej kompetencja oczekiwana od wzmacniacza wysokiej klasy.

Bas jest obfity, ale nie opasły, sprężysty i umiarkowanie zaokrąglony. Środek – mocny, bliski, wyrazisty, nie mniej niż plastyczny, bez skłonności do przebarwiania i przesycania. Wysokie tony – delikatne, ale dostatecznie otwarte i „przewiewne”, z czystymi wybrzmieniami.

BRZMIENIE: Uniwersalne, tonalnie wyważone, dynamicznie dobrze rozwinięte. Lampowy klimat jako dodatek, a nie jako dominanta, chociaż dwa tryby pracy pozwalają dobrać różne proporcje.

Więcej
okladka v7
1 lut 2020 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO 100 w Hi-Fi i Muzyka

"Określenie sceny mianem rewelacyjnej nie będzie tu nadużyciem.(...) Przestrzeń wypełniło mnóstwo delikatnych odgłosów. Bez trudu można było wyłowić z tła dźwięki przeszkadzajek, szelesty i cyknięcia. Górował nad tym czysty i dźwięczny głos amerykańskiej wokalistki, plastyczny i dostępny niemal na wyciagnięcie ręki.(...) 

Kolumny zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Scena wypełniła się dźwiękami, nie pozostawiając najmniejszego wolnego skrawka, a jej rozmiary były bez porównania większe niż w jazzowych klubach i barach. (...) Obraz dopełniały mocny, dynamiczny fortepian oraz bas, budujący granitowy fundament dla reszty instrumentów."

Więcej
hifi okladka
1 lis 2019 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO 300 w Hi-Fi i Muzyka

EVO 300 oferuje pięknie ułożony w przestrzeni, plastyczny dźwięk, który od samego początku ujmuje słuchacza...

(...) główny nacisk położono na spójność obrazu dźwiękowego. Prima Luna odmalowuje go po mistrzowsku, ponieważ granice między zakresami praktycznie tu nie istnieją – bas płynnie przechodzi w średnicę, ta zaś w soprany. To samo tyczy się wspaniale oddawanych barw, które pozostają jednorodne w całym paśmie.(...)

Ujęła mnie cecha, którą muzykalni Włosi nazywają „ripieni”, a więc „wypełnienie”, „treść” bądź – w znaczeniu kulinarnym – „nadzienie”. Tak właśnie wybrzmiewały instrumenty dęte oraz ludzkie głosy. Były pełne, mięsiste i wspaniale nasycone alikwotami. Taka cecha nieodmiennie przekłada się na realizm i namacalność, a zatem to, czego poszukujemy chyba w każdym sprzęcie grającym.

Więcej
97 cover 600x772 1
28 sie 2019 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna EVO 400 w Tone Audio

Jeśli nigdy nie miałeś kontaktu ze sprzętem PrimaLuny, to są warte przesłuchania. Są to jedne z najlepszych urządzeń lampowych, jakich mieliśmy przyjemność słuchać. Wzmacniacze EVO 400 pozostaną w naszej redakcji jako punkt odniesienia - a mieliśmy okazję testować o wiele droższe urządzenia. Te są najlepszym wyborem za każdą wydaną złotówkę w kategorii wzmacniaczy lampowych. Nic nie oferuje lepszego stosunku jakości do ceny. Jeff Dorgay

Więcej
07 2019
2 lip 2019 / recenzja

Test przetwornika PrimaLuna EVO 100 w highfidelity.pl

Jest dźwięczny i po prostu bardzo ładny. Plastyka jest doskonała, ale rozdzielczość jest po prostu OK. Kontrola basu jest świetna, z tym że jego średni zakres jest pogrubiony i dopalony. Równie dobrze brzmią z EVO 100 nagrania z transportu CD, jak i pliki wysokiej rozdzielczości. Jeśli korzystamy z plików warto jednak zawalczyć o wersje hi-res, ponieważ są po prostu lepsze. Jeśli chcemy grać pliki o jakości CD pomyślmy może jednak o dobrym transporcie płyt, a otrzymamy dźwięk z którym zaprzyjaźnimy się na długie lata. Wojciech Pacuła

Więcej
cover stereophile6
27 cze 2019 / recenzja

Test przedwzmacniacza PrimaLuna EVO 400 w Stereophile

PrimaLuna EVO 400 dissolved into the music more completely than the others. It seemed the most highly resolved and naturally transparent. Class A all the way. Herb Reichert

Więcej
positivefeedback19
17 kwi 2019 / recenzja

Test przetwornika PrimaLuna EVO 100 Tube DAC w Positive Feedback

The folks at PrimaLuna are certainly prolific and display high levels of taste. This new generation of components in the wings will complement the brand, and exceed its high standards. You must hear it for yourself—or just buy it now before the really low initial price takes flight. My HIGHEST audiophile recommendation goes to the PrimaLuna EVO 100 Tube DAC. Absolutely wonderful! Robert H. Levi

Więcej
HFA logo new150pix square white3
17 cze 2018 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna DiaLogue Premium HP w hifi-advice.com

My experiences with the HP versions of the DiaLogue Premium amps have further solidified my opinion of this brand, which is that these really are excellent amplifiers that are widely applicable. One can do better, but it will cost multiples to beat them on all accounts. Christiaan Punter

Więcej
HFA logo new150pix square white2
26 gru 2017 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna DiaLogue Premium w hifi-advice.com

In this case, after reading all the info online I was already so convinced of its quality that I actually already purchased the amp prior to reviewing it. And I’m glad that I did! Even in its basic form with standard EL34 tubes, the DiaLogue Premium sounds very robust, large, lively and open, and very dynamic. And quite uniquely, it combines all this power and stability with a smooth and richly colorful sound. Christiaan Punter

Więcej
stereophile 2016 11 downmagaz
7 lis 2016 / recenzja

Test wzmacniacza mocy PrimaLuna ProLogue Premium w Stereophile

PrimaLuna's ProLogue Premium has become my new reference for low-power, high-value amplification. Class A sound at a Class C price. Herb Reichert

Więcej
tone audio062016
15 cze 2016 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna’s DiaLogue Premium HP integrated w Tone Audio

For now, if you need an integrated amp, or even have a pair of separates you’ve been thinking of upgrading, I can’t suggest the HP highly enough. You could pay $4,300 for a pair of interconnects to connect your amp and preamp together and you won’t need it with the HP. This is one of the most incredible bargains in high end audio today. Jeff Dorgay

Więcej
02 2016
5 lut 2016 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna DiaLogue Premium HP Integrated w Hi-Fi i Muzyka

PrimaLuna DiaLogue Premium HP to rasowy wzmacniacz, który w pełni ukazuje zalety różnych lamp – ich zdolność wydobywania niuansów nagrań, tworzenia sugestywnej przestrzeni, bogactwo barw i dynamikę, której blisko do tranzystorów. Jakość wykonania, którą widać na pierwszy rzut oka, gwarantuje wiele lat bezproblemowej eksploatacji. Janusz Michalski

Więcej
Stereophile 12 2014 1
15 gru 2014 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna DiaLogue Premium HP w Stereophile

PrimLuna DiaLogue Premium HP, jest wzmacniaczem zintegrowanym, którego jakość dźwięku niewiele odbiega od referencyjnego przedwzmacniacza, w połączeniu z parą wzmacniaczy mocy klasy A. [...] DiaLogue Premium HP, przedstawia znakomity stosunek jakości do ceny. PrimaLuna ma kolejnego zwycięzcę. Robert Deutsch

Więcej
2921 Audio 7 8 2014
2 lip 2014 / recenzja

Test PrimaLuna ProLogue Classic w Audio Video

Typowo lampowe walory z dużą rozpiętością dynamiki i zamaszystego, potężnego basu – to połączenie, jakie lubi spora część audiofilów. Trudno nie polubić tego wzmacniacza. Filip Kulpa

Więcej
7 8 2013
7 sie 2013 / recenzja

Test wzmacniacza zintegrowanego PrimaLuna Dialogue Premium w Audio Video

Wydawać by się mogło, ze przy cenie 18 tys. złotych holenderskiej marce trudno będzie nawiązać wyrównaną walkę z potencjalnymi rywalami. [...] Wzmacniacz ten usatysfakcjonuje albo wręcz zauroczy przede wszystkim tych, którzy do wzmacniaczy lampowych nie mieli dotąd pełnego zaufania. Wystarczy jednak krótki odsłuch, by się przekonać o jego pięknym i wciągającym brzmieniu. Filip Kulpa

Więcej
Stereophile062012
12 cze 2012 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna ProLogue Premium w Stereophile

PrimaLuna ProLogue Premium, wykonana w zgodzie z najwyższymi standardami, oferuje wybitną jakość dźwięku za bardzo rozsądne pieniądze. (...) okazała się więcej niż dobrą konkurencją dla referencyjnych urządzeń klasy high-end. Robert Deutsch

Więcej
hifi 05 2011
15 maj 2011 / recenzja

Test wzmacniacza PrimaLuna ProLogue Premium w Hi-Fi i Muzyka

Stara się być obiektywna, tylko robi z wokalami to, co miłośnicy lamp lubią najbardziej. Ociepla, eksponuje, wysuwa do przodu i tworzy coś w rodzaju spektaklu jednego autora. Wokalista staje się solistą i słychać wszystkie problemy życiowe, z jakimi borykał się np. Jim Morrison pod koniec życia. Koncentracja na centrum pasma pomaga w wychwyceniu szczegółów i skupieniu się na emocjonalnym przekazie. Temperatura nagrań podnosi się o kilka stopni, a góra pasma łagodnieje. Maciej Stryjecki

Więcej

LINIA DŹWIĘKU

35-125 Rzeszów
ul. Karola Lewakowskiego 6a
Tel. 508 89 85 89

DELTA-AUDIO

42-202 Częstochowa
ul. Generała Władysława Sikorskiego 120
Tel. 34 3680588,601868838

AUDIOFIL

00-621 Warszawa
ul. Boya-Żeleńskiego Tadeusza 6
Tel. 22 8259765

AudioLand Studio

99-300 Kutno
ul. Warszawskie Przedmieście 34
Tel. 606 747 615

AUDIOtrendt

31-589 Kraków
ul. Sołtysowska 35A
Tel. 12 686 10 15

BEST AUDIO

90-752 Łódź
ul. Żeligowskiego 3/5
Tel. 501 056 466

CORAB sp. z o.o.

10-521 Olsztyn
ul. Partyzantów 12C
Tel. 89 5236592

KEZARD salon audio-video

81-521 Gdynia
ul. Aleja Zwycięstwa 197
Tel. 58 5614757,601228802

Hi-FI STUDIO

43-300 Bielsko-Biała
ul. Cieszyńska 86
Tel. 600 320 032

Vimed-Sat. FH. Centrum hi-fi

25-334 Kielce
ul. Winnicka 4
Tel. 41 343 24 66

PLANETA DŹWIĘKU

02-023 Warszawa
ul. Tarczyńska 22
Tel. 664 388 015

Audio Park

87-100 Toruń
ul. Polna 7B
Tel. 56 621 16 36

Salon audio Triple M Audio

64-130 Rydzyna
ul. Wolności 20
Tel. 655 265 165

HiFi System

03-289 Warszawa
ul. Ostródzka 273/1
Tel. 503 157 500

audioMAX24.pl

65-019 Zielona Góra
ul. Dworcowa 16
Tel. 728 440 470

AUDIOSFERA.EU

70-460 Szczecin
ul. Piłsudskiego Józefa 17
Tel. 666 963 999

110Hz Audio

25-035 Kielce
ul. Aleja Legionów 3/5
Tel. 696733643

AUDIOFAST

91-174 Łódź
ul. Romanowska 55e, pasaż lok.9
Tel. 42 6133750

Atmosfera Dźwięku

02-495 Warszawa
ul. Tomcia Palucha 37/U3
Tel. 792123124

AUDIOSOURCE

05-552 Łazy
ul. Łączności 96A
Tel. +48 789 320 906