• O firmie
  • Recenzje
  • Cennik
  • Gdzie kupić
banner GE

GoldenEar - pasja dźwiękowej doskonałości

Założyciele amerykańskiej firmy GoldenEar oraz zespół ich inżynierów, posiadają olbrzymie doświadczenie. Stworzyli bądź pomogli w stworzeniu wielu najlepiej brzmiących i najlepiej sprzedających się głośników na świecie. Grupa tych doświadczonych osób połączyła się w 2010 roku, aby tworzyć najdoskonalsze głośniki, jakie kiedykolwiek skonstruowano . Twórcom firmy przyświecał cel zaprojektowania produktów doskonałych ale za przystępne pieniądze. Ten cel się spełnił, bowiem głośniki GoldenEar są porównywane w wielu recenzjach do konstrukcji nawet 10-cio krotnie droższych.

Firmę nazwano GoldenEar Technology „Złote Ucho”, ponieważ w przemyśle audio tym mianem określa się osobę, która słyszy wyjątkowo dobrze. Wszyscy w GoldenEar słyszą doskonale i dlatego też, zarówno w kręgach producentów audio jak i prasie branżowej, zespół był wielokrotnie chwalony za swoje „złote uszy” i sukcesy w dziedzinie konstruowania kolumn głośnikowych, które osiągnął dzięki niezwykłemu talentowi swoich inżynierów. Firma założona przez Sandy Gross’a i Dona Givogue, mieści się w Owing Mills w stanie Maryland w USA.

 


Brzmienie GoldenEar

Idealny komponent audio nie powinien mieć żadnego własnego brzmienia. Niestety, w realnym świecie każdy DAC, wzmacniacz, gramofon a zwłaszcza głośnik, mikrofon i wkładka ma własny charakter soniczny. 

Aby osiągnąć wyrafinowane i "zrównoważone brzmienie" trzeba świadomie uwzględniać efekt każdej decyzji podjętej na etapie projektowania urządzeń audio oraz wyboru stosowanych do ich budowy elementów a następnie połączyć wszystkie te małe niedoskonałości w jedną całość osiągającą założone brzmienie. Taki cel stawia sobie przynajmniej firma GoldenEar.  


Mówiąc o strojeniu kolumn, każdy projektant ma na myśli coś innego. Monitory studyjne mają, na przykład, przez nadmierną detaliczność podkreślać potencjalne błędy produkcji. Inne kolumny mają swym brzmieniem przyciągać uwagę podczas krótkich sesji odsłuchowych w salonach audio. 

Prawdziwa różnica między komponentami przeciętnymi a doskonałymi leży w intencjach ich projektantów oraz ich umiejętnościach w radzeniu sobie z nieuniknionymi problemami. Kompleksowe strojenie nie polega tylko na redukowaniu niedoskonałości, ale raczej na koordynowaniu ich w celu osiągnięcia ekstremalnie niskiego poziomu zniekształceń i osiągnięciu brzmienia pozbawionego wyraźnych cech własnych wybijających się na pierwszy plan. Taki jest wspólny cel projektu wszystkich kolumn GoldenEar. 

FF40 stereonet v2
13 maj 2023 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar ForceField 40 w Stereonet

Jednak to, co mnie zaskoczyło, to niesamowity wpływ, jaki wywarły te subwoofery, biorąc pod uwagę ich małą obudowę. Jednak dopiero gdy dopalacze odrzutowców F-35 ożyły z rykiem, zrozumiałem, do czego naprawdę zdolne są ForceFieldy. Uderzenie, które wytworzyły, pozostawia w tyle kilka większych subwooferów. Gdy F-35 przedzierały się przez dolinę w celu ostatecznego ataku, silniki odrzutowe uderzyły niewiarygodnie mocno. To sprawiło, że oglądanie filmu było ekscytującym doświadczeniem. (...)

Dzięki poziomowi wydajności zwykle kojarzonemu z większymi i droższymi subwooferami, otrzymujesz tutaj wyjątkowy stosunek jakości do ceny. Jeżeli szukasz małego subwoofera, to myślę, że trudno będzie go przebić.

Więcej
brx hfim
1 mar 2023 / recenzja

Test głośników podstawkowych GoldenEar Bookshelf Reference X - BRX w HiFi i Muzyka

(...) z czego najbardziej zapamiętam amerykańskie monitory. A najbardziej zapamiętam je z… dynamiki. Mogłoby się wydawać, że tak małe głośniki i dynamika to pojęcia nawzajem się wykluczające. Zdarzają się jednak niespodzianki.

(...) Od monitorów zwykle oczekujemy bardzo dobrej stereofonii. I BRX-y ją dostarczają. Szerokość sceny robi duże wrażenie; bez problemu rozciąga się wyraźnie poza zewnętrzne krawędzie bazy. Zabieg ten sprawia, że słuchaczowi towarzyszy minimalna, ale nieustająca podświadoma ekscytacja. Niemal dziecięca radość z odkrywania czegoś nowego – w naszym przypadku dźwięków rozrzucanych szerzej niż można by się spodziewać.

Amerykańskie monitory grają tak, jak walczy świetnie wyszkolony bokser wagi średniej – który nie ma nokautującego ciosu, za to potrafi regularnie wyprowadzać zawsze dochodzące do celu mocne lewe proste.

Więcej
recenzja FF30
21 sty 2023 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar ForceField 30 w The Absolute Sound

(...) niskie częstotliwości w utworze Daigle "Rescue" zalały scenę dźwiękową nastrojem, wymiarem i tak - emocjami. Utwór "Tea in the Sahara" The Police był czystym akustycznym uniesieniem. Jeśli jesteście przyzwyczajeni do słuchania tego kawałka na kolumnach z ograniczonym basem, możecie być zaskoczeni.

Ciemne brzmienie jego kontrabasu, ocierające się o subtelność, przetaczało się przez pokój niczym prądy oceaniczne o północy. Efekt był podobny podczas słuchania głębokiego rezonującego basu z solowego fortepianu, którego najniższe klawisze osiągają 27 Hz.

(..) uwodzicielski, pełzający pomruk basu z uderzającym bębnem, wciąż pozostawia większość słuchaczy - w tym mnie - w stanie szoku. Co więcej, FF 30 (i wbrew wszelkim przeciwnościom ze względu na swój mały rozmiar) faktycznie podkręca atmosferę, melodyjność i taneczną ekscytację tym kawałkiem. Wyłączysz FF 30 i koniec imprezy...

Czy jestem więc pod wrażeniem? Pewnie, że tak! (...) jest to prawdziwy hit. Gorąco polecamy.

Więcej
GoldenEAR BRX tas
10 maj 2021 / recenzja

Test głośników GoldenEar BRX w The Absolute Sound

"Zespół inżynierów GoldenEar włożył w opracowanie kolumn BRX olbrzymią ilość wysiłku. Dzięki temu, potrafią one odtworzyć muzykę z odpowiednią skalą i perspektywą. W przeciwieństwie do wielu konstrukcji, nie zmniejszają one rozmiarów muzyki odpowiednio do własnych rozmiarów. Oczywiście, po małych kolumnach nie możemy spodziewać się rozmachu i monumentalnej sceny osiąganej przez Wilsony WAMM. Ale w roku 2021 powinniśmy spodziewać się brzmienia lepszego niż to osiągane przez kolumny sprzed 30 lat. BRX podnoszą poprzeczkę bardzo wysoko. 

Cała sztuka projektowania i budowy kolumn opiera się na dokonywaniu odpowiednich wyborów na drodze do osiągnięcia zrównoważonego brzmienia o założonym charakterze. Brzmienie BRX opiera się na przejrzystości i dokładności w pokazywaniu prawdziwych muzyków grających w prawdziwych pomieszczeniach. Owszem, można znaleźć na rynku małe kolumny grające bardziej bezpośrednio i z większym wykopem. Coś bardziej dla miłośników Reznora niż Rossiniego. Ale GoldenEar BRX to elegancka konstrukcja najwyższej klasy. Łatwo usłyszeć, że osiągane przez nie połączenie muzykalności i wyrafinowania stoi na najwyższym w klasie poziomie. "

Więcej
goldenear brx av recenzja v2
15 lis 2020 / recenzja

Test głośników GoldenEar BRX w AudioVideo

Jak to się dzieje, że relatywnie mały producent jest w stanie osiągnąć takie zrównoważenie tonalne, taką neutralność i taką rozdzielczość bez popadania w żadną przesadę, a jednocześnie uzyskać wspaniały komfort odsłuchu i nasycenie barw, podczas gdy inni, znacznie bardziej znani od niego „kręcą się w kółko", nie mogąc osiągnąć podobnego efektu? (...)

Niedawno oddałem KEF-y LS50 Meta, miałem okazję słuchać dwóch inkarnacji legendarnych LS 3/5A, miesiąc temu testowałem też znakomite Bowersy 606 S2. I mimo tych niełatwych dla BRX-ów okoliczności twierdzę, że są to kolumny dalece nieprzeciętne. Dlaczego? Zacznę od tego, że one znikają. Znikają jako para głośników w pomieszczeniu i pośrednio jako reproduktory dźwięku. Rysują i malują scenę w sposób niebywale dokładny i realistyczny. Obraz przestrzenny cechuje kapitalna lokalizacja, lekko oddalona perspektywa, a zarazem bardzo dobra namacalność, choć z efektem lekkiego dystansu, co ucieszy posiadaczy niewielkich pomieszczeń i miłośników muzyki klasycznej.(...)

Drugą, fundamentalną zaletą GoldenEarów jest balans tonalny. To jest ten poziom, przy którym nawet doświadczony recenzent ma spory problem: do czego się przyczepić, co jest nie tak? Gdzie dołek, a gdzie górka? Co jest podkręcone, a co stłumione? Mówiąc szczerze, nie wiem. (...)

Na materiale, który nie wymaga reprodukcji niskiego basu GoldenEary zawstydza gros kolumn wielokrotnie droższych – macie moje słowo. (...) W moim prawie 30-metrowym pokoju, ustawione z dala od ścian, BRX-y generowały całkiem „słuszny” bas, który przede wszystkim cechowała dobra zwartość i kontrola. Spodziewałem się mocnego podbicia w średnim lub wyższym basie, tymczasem było ono niewielkie, a definicja niskich tonów, ich czystość, oddanie konturów i barw okazało się dużo lepsze niż początkowo zakładałem. (...)

Gdy włączyłem album „Anastatis” Dead Can Dance znów dotarło do mnie, jak gładki, równy i czysty jest dźwięk płynący z tych monitorów. Bas w „Opium” – mimo oczywistego obcięcia poniżej 45-50 Hz – zachowywał dobrą czytelność i nie brakowało mu jakoś specjalnie energii. Wow, co za granie! Przestrzen znów dała o sobie znać. BRX-y w kapitalny sposób zaakcentowały bogatą ornamentykę tych utworów, te wszystkie efekty przestrzenne stanowiły istotny przyczynek do tego, ze brzmienie muzyki odbierałem jako tak pełne i satysfakcjonujące. Tak to, w największym skrócie, widzę. Rewelacja! Aha, byłbym zapomniał –dynamika. Mikroskala zasługuje na prawdziwe pochwały. Jest to powiązane z fenomenalnym wchodzeniem w strukturę nagrań i znakomitą detalicznością. Album „Sacrum Profanum” kwartetu Adama Bałdycha pochłonąłbym w całości na raz, gdyby nie to, ze musiałem napisać ten tekst i skonczyć numer na czas. A niech to szlag! (...)

Tak, jest to referencja.(...) Powitajmy wiec najtańsze zestawy w kategorii A naszego rankingu.

Więcej
highfidelity195
16 lip 2020 / recenzja

Test głośników GoldenEar Bookshelf Reference X - BRX w highfidelity.pl

"Kolumny BRX są konstrukcjami, które w krótkim odsłuchu nie pokażą nawet dziesięciu procent tego, co potrafią. Otwierają się wraz z czasem, w którym to my musimy się otrząsnąć z naszych przyzwyczajeń. Im lepszy sygnał dostaną, czy to jeśli chodzi o wydanie materiału muzycznego, czy też o elektronikę przed nimi, tym lepiej zagrają. (...) To rzeczywiście „referencja” – w tym sensie, że wszystko, co robi, robi dobrze."

Więcej
okladka2
6 maj 2020 / recenzja

Test głośników Goldenear Technology Triton Two+ w SoundRebels

"Goldenear Technology Triton Two+ to niezaprzeczalnie intrygujące konstrukcje, które miłośnikom hollywoodzkich superprodukcji, wielkiej symfoniki i ciężkich brzmień pozwolą za niezwykle przystępną cenę osiągnąć iście koncertowe poziomy głośności i rozbijającą w pył rodowe skorupy dynamikę, a jednocześnie, dzięki ponadprzeciętnej rozdzielczości, nawet przy niskich dawkach decybeli wydają się idealną propozycją dla nocnych marków."

Więcej
684.0330x0436
22 lis 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One.R w Stereophile

"GoldenEar Triton One.R to doskonały wybór: świetnie wyglądają, generują wielką scenę dźwiękową, potrafią grać z więcej niż wystarczającym poziomem głośności, mają dobrą równowagę w całym zakresie pasma i - co najważniejsze - biją konkurencję na głowę w kwestii odwzorowania niskich częstotliwości."

Więcej
6112 Audio 11 2019 1
1 lis 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Aon 2 w AUDIO

Brzmienie jest gęste, dynamiczne, swobodne, jak na wielkość konstrukcji - momentami wręcz potężne. Bas niski i soczysty, góra błyszcząca, otwarta, a przy tym subtelna, ciepły i wypełniony środek. Robią wrażenie i sprawiają przyjemność. Zagrają nawet w dużym pomieszczeniu.

Więcej
secrets okladka1
28 paź 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One.R w Secrets of Home Theater and High Society

"W linii produktów GoldenEar kolumny One.R mieszczą się między Reference a Triton One. Powstały bowiem jako próba połączenia najlepszych cech obu tych konstrukcji: wielkości Triton One oraz wyglądu i brzmienia Triton Reference. Choć nie są małe, Triton One.R nie dominują przestrzeni mieszkania tak, jak Reference. A ich brzmienie praktycznie nie różni się od brzmienia większego brata."

Więcej
Occasionalmagazine summer2019
1 paź 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Reference w The Occasional Magazine

Tritony nie tyle odtworzyły salę koncertową w moim pokoju, ale przeniosły mnie wprost do sali koncertowej. Dziwne uczucie. Zdaje się, że skala dźwięku produkowanego przez te kolumny łamie prawa fizyki. Scena rozciąga się daleko na oba boki, poza kolumny.

Więcej
TAS001
17 wrz 2019 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One.R w The Absolute Sound

Jeżeli kupiłeś już parę ultrahigh-endowych kolumn, nie wymienisz ich zapewne na One.R. Jeżeli jednak szukasz czegoś naprawdę dobrego – warto się zastanowić. Nazywając swoją firmę GoldenEar [pol. złote ucho], Sandy Gross powiesił poprzeczkę bardzo wysoko. Kolumny Triton One.R z łatwością pokonują jej poziom.

Więcej
Digtal trends2
5 lip 2019 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar SuperSub XXL w Digital Trends

It is brutally powerful, remarkably balanced, surprisingly agile, and very versatile — one moment it’s punching you in the gut, the next, soothing your soul. But none of that means anything if you can’t hear it in your room, and in our experience, the SuperSub XXL excelled at just that. Caleb Denison

Więcej
hi finews2
21 maj 2019 / recenzja

Test głosników GoldenEar Triton Five w Hi-Fi News

Superb speakers for sensible money? Yes – and then some! The Triton Fives live up to their ethos by putting the engineering budget where it counts – into the sound. The open, focused soundstaging, powerful, punchy bass and remarkable handling of voices and acoustic instruments all contribute to the very special sound on offer, making these slender black columns remarkable value and a must-listen. Andrew Everard, Keith Howard

Więcej
SoundStage logo9
1 maj 2019 / recenzja

Test głosników GoldenEar Technology Triton One.R w Soundstage

Of the GoldenEar Technology speakers I’ve reviewed, I most like the Triton One.R -- it’s the one I would buy. That’s not to say it will be the best GoldenEar speaker for everyone -- a pair of Triton References might be better still for certain rooms, as their bigger cabinets and drivers can generate even more bass output. But in my room, the Triton One.Rs were ideal in terms of both size and sound. Doug Schneider

Więcej
homeTheatre rewiew4
7 sty 2019 / recenzja

Test głosników GoldenEar Technology Triton One.R w hometheaterreview.com

If, on the other hand, you're outfitting a listening space that accommodates more listeners on the regular, if you like listening at reference levels or thereabouts, and/or if your significant other is all like, "Those big black sock-things are the bane of my freaking existence!" then by all means, rush to your local GoldenEar dealer and audition the Triton One.R posthaste Dennis Burger

Więcej
Sound and Vision cover
19 gru 2018 / recenzja

Test głośników GoldenEar Technology Triton One.R w Sound & Vision

Listening to Triton One.R I have to say I’m even more floored than I was by the Reference. That’s because the new model delivers equally full-range sound, along with many of the same qualities that made that earlier speaker so impressive: clear, fleshed-out mids; airy, transparent highs; and linear, low-reaching bass courtesy of a built-in subwoofer that lends itself equally well to music or movie soundtrack reproduction. The Triton One.R’s more compact form-factor proved to be another plus in my room since it didn’t loom as large and intimidatingly Al Griffin

Więcej
09 2019
22 paź 2018 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar Technology SuperSub X w The Absolute Sound

To say I was impressed greatly diminishes the impact this subwoofer had on me. It will mate superbly with a wide range of compacts and smaller floorstanders and fit into almost any room. GoldenEar’s SuperSub X is a speaker of estimable extension, slam, and musical subtlety. The fact that it’s a bargain to boot only sweetens the deal. Neil Gader

Więcej
okladka 06 18av
14 lip 2018 / recenzja

Test subwooferów GoldenEar SuperSub X w Audio Video

Nie znam lepiej brzmiącego, a równie dynamicznego małego subwoofera o dużej mocy. Żywiołem SuperSuba X jest bardziej kino domowe niż instalacje stereo, ale w gruncie rzeczy jest to całkiem uniwersalna, a do tego szalenie kompaktowa konstrukcja. Filip Kulpa

Więcej
05 2018 thumb 1
5 maj 2018 / recenzja

Test głośników instalacyjnych GoldenEar Technology Invisa w Sound & Vision

Once again, GoldenEar has set a new high for the performance-to-cost ratio. More important, they’ve done something extremely rare: They’ve created an in-wall loudspeaker that just might convince a die-hard in-room speaker fan. Darryl Wilkinson

Więcej
pobrane
26 kwi 2018 / recenzja

Test głośników instalacyjnyvch Goldenear Invisa SPS w Sound & Vision

I’m not sure you can find another speaker at the $1K price point that sounds anywhere near as fantastic as the Invisa SPS in-wall does—whether it’s for a two-channel or multichannel system. Once again, GoldenEar has set a new high for the performance-to-cost ratio. More important, they’ve done something extremely rare: They’ve created an in-wall loudspeaker that just might convince a die-hard in-room speaker fan. Darryl Wilkinson

Więcej
Hifi 11 2017
6 lis 2017 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar SuperSub X w Hi-Fi i Muzyka

W porównaniu z popularnymi burczybasami, pod względem technicznym SuperSub X jest gościem z innej planety. Pod względem brzmieniowym natomiast w pełni zasługuje na miano audiofilskiego. Zaraz, zaraz, audiofilski subwoofer? Świat stanął na krawędzi. Mariusz Zwoliński

Więcej
secrets okladka
9 wrz 2017 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Reference w Secrets of Home Theater and High Society

I offer no rhetoric, no extraneous wit or hyperbole in my simple and honest admiration for the T-Ref as these are top to bottom, first class reference quality speakers. The GoldenEar Triton Reference s is aural satisfaction at its’ finest; not simply excellent sound reproduction but soulful, engaging and sublime musical art. Piero Gabuci

Więcej
TAS 8 2017
8 sie 2017 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Reference w The Absolute Sound

W swojej cenie są po prostu doskonałe. Nie będę tu rozważać czy osiągają ‘nowy poziom jakości brzmienia’ – zostawię to specjalistom od marketingu w GoldenEar – ważne, że testowane kolumny przekazywały każdy gatunek muzyki wyjątkowo dobrze (...)

Zdecydowanie godny polecenia. Warty posłuchania, może konkurować z niektórymi o wiele droższymi głosnikami.

Więcej
sound vision
6 cze 2017 / recenzja

Test głośników GoldenEar Reference w Sound & Vision

Jeśli prawdziwie referencyjna jakość w bardzo rozsądnej cenie była tutaj celem, firmie GoldenEar Technology udało się ten cel całkowicie osiagnąć. [recenzja w jęz. angielskim] Al Griffin

Więcej
SoundStage Access4
1 paź 2016 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Five w SoundStage Access

(...) the GoldenEar Triton Five is a fantastic performer -- a true high-end speaker at a true entry-level price. It receives my highest recommendation. Roger Kanno

Więcej
tas 082016
27 sie 2016 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar SuperSub XXL w The Absolute Sound

Każdy kto szuka rozsądnie wycenionego subwoofera, który schodzi do niskich tonów z muzykalnością i zręcznością, mocą wulkanu oraz subtelnością, po prostu musi posłuchać SuperSub XXL. Jacob Heilbrunn

Więcej
SoundStage Access2
15 sie 2016 / recenzja

Test głośników GoldenEar Technology Triton Three+ w SoundStage Access

In short, these compact floorstanders won’t visually dominate a room or cost a boatload of cash, but they’ll produce class-leading sound for their price. Roger Kanno

Więcej
okl I Hifi 06 16a
6 cze 2016 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One w Hi-Fi i Muzyka

Nie ma głośnej muzyki, która przestraszyłaby flagowy model amerykańskiego producenta, a im większe pomieszczenie, tym lepszy efekt. Artur Rychlik

Więcej
HRAC Logo
13 gru 2015 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One w Hi-res Audio Central

Są to absolutnie najlepsze głośniki, jakich miałem przyjemność słuchać podczas codziennych sesji – czyż nie jest to właśnie to, czego od naszych głośników oczekujemy? Mike Mettler

Więcej
HiFi 11 2015
5 lis 2015 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Five w Hi-Fi i Muzyka

Już po pierwszych dźwiękach przysiadłem z wrażenia. Nie przypuszczałem, że te niepozorne skrzynki mogą produkować brzmienie tak dobrej jakości. Tym bardziej, że cena nie sugerowała cudów. Dawno też nie słyszałem konstrukcji, która tak wiernie odwzorowywałaby barwy instrumentów. Artur Rychlik

Więcej
TAS 255
5 wrz 2015 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Five w The Absolute Sound

Z talentem do przekonującej prezentacji tak wielkiej różnorodności stylów muzycznych, Tritony Five oferują imponującą wręcz jakość, jak na swoją cenę. [...] Godzina po godzinie, rozkoszowałem się satysfakcjonującą muzyką. Wiem, że te głośniki przekonają wielu audiofilów i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że uwiodą także każdego, kto (jak ja wiele lat temu) będzie rozglądał się za swoją pierwszą, rozsądnie wycenioną parą kolumn głośnikowych. Jacob Heilbrunn

Więcej
Digtal trends
14 lip 2015 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Five w Digital Trends

Track after track, we delighted in the Fives’ ability to deliver superbly life-like sound. Vocals, especially, sounded remarkably genuine, and wind instruments came across with the overtones and presence most folks only get to experience at live performances. Instrumental spacing, soundstage, and imaging are all excellent with this speaker. Simply put, the Triton Five is a delight for the ears, and it’s a speaker that will pair well with myriad modest electronics and still sound superb, leaving you free to spend the big bucks on life’s, shall we say, more essential items. You know, like a car, or a down payment on a house. Caleb Denison,

Więcej
Audio Video 03 2015
5 mar 2015 / recenzja

Test głośników GoldenEar AON 3 w Audio Video

AON-y zadają kłam stereotypowi, ze niewielkie monitory nie potrafią oddać potęgi orkiestry, że maja ograniczony bas i niewielką skalę dźwięku. Znajdzie się sporo podłogówek, które w omawianych dyscyplinach nie potrafią tyle, co te GoldenEar-y. Najlepsze jest jednak to, że przy swoim nieprzeciętnym basie, swobodnej i głębokiej scenie, „trójki” brzmią realistycznie pod względem barw, mają równą i gładką średnicę. Filip Kulpa

Więcej
High Fidelity 129
16 sty 2015 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One w highfidelity.pl

Kolumny są niesamowite i bardzo mi się podobały. Wielkie wieże całkowicie znikają, zostawiając nas z pełnym, niezwykle przyjemnym dźwiękiem. Wojciech Pacuła

Więcej
Hi Fi+ 12 2014
12 gru 2014 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One w Hi-Fi+

HiFi+ zazwyczaj nie zamieszcza sloganów, w formie nagłówków swoich recenzji, jednak gdybyśmy mieli wymyślić slogan dla tej recenzji głośników GoldenEar Triton One, zapewne brzmiałby on tak : ”Znakomity w cenie dobrego”. Chris Martens

Więcej
TAS 10 2014
10 paź 2014 / recenzja

Test głośników Goldenear Triton One w The Absolute Sound

Są wyposażone we wszystkie możliwe, a nawet więcej cech i rozwiązań technologicznych, jakich goniący za nowinkami mogliby pożądać, jednak ich prawdziwą wartością jest to, że dostarczają niezmiennej muzycznej przyjemności, okraszonej wyjątkową dozą realizmu. Anthony Cordesman

Więcej
HighFidelity 124
10 sie 2014 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Seven w highfidelity.pl

Pełnia, głębia, oddech, delikatność, wybaczająca natura, energia, rozmach. Tak bym te kolumny otagował. Wojciech Pacuła

Więcej
Soundandvision 7 8 2014
7 sie 2014 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton One w Sound & Vision

Tritony One od GoldenEar, należą do tych najrzadziej spotykanych odmian produktów, którym słowa nie oddają sprawiedliwości. Po prostu trzeba ich posłuchać – a raczej doświadczyć – osobiście. Darryl Wilkinson

Więcej
secrets okladka3
2 cze 2014 / recenzja

Test głośnika cetralnego GoldenEar SuperCenter XL w hometheaterhifi.com

What more can I say? I have been extremely satisfied with my entire GoldenEar system, and the SuperCenter XL has been a fantastic addition. To be clear, there is nothing wrong with SuperSat 60C; in fact, it is an outstanding speaker as well. I feel that that model better fits under a flat panel HDTV or similar setup where space is limited. Gabe Lowe

Więcej
Home Theater Review Logo Small 2
13 kwi 2014 / recenzja

Test głosników GoldenEar Triton Seven w hometheaterreview.com

Granice pomiędzy tonami niskimi, średnimi i górnym zakresem pasma, są dosłownie niemożliwe do wychwycenia, a dzięki temu, głośnik brzmi nie jak zestaw odrębnych przetworników, ale raczej jedno zunifikowane, wyważone tonalnie i wnoszące wrażenie muzyki granej na żywo, źródło znakomitego dźwięku. Dennis Burger

Więcej
Digital Trends Logo Small 2
11 sty 2014 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Seven w Digital Trends

Triton Seven…są wspaniałym przykładem na to, jak typowo audiofilski dźwięk może być generowany przez głośniki, na które niemal każdego byłoby stać. Caleb Denison

Więcej
SoundStage Access5
15 gru 2013 / recenzja

Test głośników GoldenEar Technology Triton Seven w SoundStage Access

Let’s face it -- not everyone wants or needs a big full-range speaker. If your needs are a tad more modest, the Triton Seven will still provide the big, impressive sound that I’ve come to expect from GoldenEar’s larger floorstanding speakers, but from a smaller, less expensive package. Roger Kanno

Więcej
The Absolute Sound 11 2013
5 lis 2013 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Seven w The Absolute Sound

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak wiele high-endowego szczęścia możecie kupić za 1399$, w postaci pary głośników, to musicie koniecznie odsłuchać Triton Seven. Uważam te kolumny za arcydzieło umiarkowanej cenowo, audiofilskiej inżynierii – konstrukcję wyznaczającą nowe standardy jakości. Jakości, której niełatwo będzie dorównać, nie wspominając o jej przebiciu. Chris Martens

Więcej
Stereophile November 2013
5 lis 2013 / recenzja

Test głosników GoldenEar Aon 2 w Stereophile

Cały czas jestem wbity w ziemię, ponieważ błyskotliwi inżynierowie GoldenEar zdołali połączyć najlepsze cechy przetworników wstęgowych, z głośnikami dynamicznymi i zamknąć je w spójnym i efektywnym cenowo zestawie. Robert J. Reina

Więcej
Secrets of HTHF
5 maj 2013 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Three w Home Theather and High Fidelity

Doświadczywszy odsłuchów tak wielu konstrukcji, które pewne kwestie dźwiękowe realizują w znakomity sposób, ale niedomagają w innych, muszę stwierdzić, że Tritony Three grają po prostu wzorcowo. Piero Gabucci

Więcej
Stereophile 2 2012 1
2 lut 2012 / recenzja

Test głośników GoldenEar Triton Two w Stereophile

Biorąc pod uwagę technologię, jaką te głośniki reprezentują, nie wspominając nawet o jakości dźwięku, nie byłbym zaskoczony, gdyby były sprzedawane w cenie 10000$ za parę. Kosztują jednak tylko czwartą część tej kwoty – tzn. 2499,98$ za parę. Naprawdę ciężko mi zrozumieć, jak udaje się firmie sprzedawać Tritony Two w tej cenie i wciąż zarabiać na tym pieniądze... Robert Deutsch

Więcej
secrets okladka2
19 maj 2011 / recenzja

Test głośników do kina domowego GoldenEar SuperCinema 50 w hometheaterhifi.com

Sandy Gross and team have really put their years of experience to work with the SuperCinemas. They preformed admirably on both music and movies. They contain some of the same elements that their Tritons have, but allow for a more flexible placement due to their size and the fact that the sub can be place where it sounds the best in your room. The build quality and fit-n-finish are excellent as well. If you are in the market for some good sounding speakers that look good next to your new HDTV, you owe it to yourself hear the GoldenEar Technology SuperCinema 50s. They provide a lot of great sound for the money. Jim Milton

Więcej
homeTheatre rewiew2
15 lut 2011 / recenzja

Test subwoofera GoldenEar ForceField 4 w hometheaterreview.com

For its retail price of $699, the ForceField 4 Subwoofer from GoldenEar is a tour de force among its peers and even costlier competition, providing rich, full, taut, deep and dynamic bass whatever the occasion or source material. While it may only come in matte black and have a shape that is bound to attract attention there is no getting around its performance, which is among the best I've encountered-a feat that is turning out to be a trend for GoldenEar. Andrew Robinson

Więcej

LINIA DŹWIĘKU

35-125 Rzeszów
ul. Karola Lewakowskiego 6a
Tel. 508 89 85 89

AUDIOFIL

00-621 Warszawa
ul. Boya-Żeleńskiego Tadeusza 6
Tel. 22 8259765

PLANETA DŹWIĘKU

02-023 Warszawa
ul. Tarczyńska 22
Tel. 664 388 015

audioMAX24.pl

65-019 Zielona Góra
ul. Dworcowa 16
Tel. 728 440 470

KEZARD salon audio-video

81-521 Gdynia
ul. Aleja Zwycięstwa 197
Tel. 58 5614757,601228802

Hi-FI STUDIO

43-300 Bielsko-Biała
ul. Cieszyńska 86
Tel. 600 320 032

CORAB sp. z o.o.

10-521 Olsztyn
ul. Partyzantów 12C
Tel. 89 5236592

AUDIOtrendt

31-589 Kraków
ul. Sołtysowska 35A
Tel. 12 686 10 15

AUDIO STYL

40-203 Katowice
ul. aleja Roździeńskiego 91
Tel. 32 258 95 76

MDBaudio - salon Hi-Fi

54-143 Wrocław
ul. Gwarecka 2B
Tel. 535 711 500

AUDIOSFERA.EU

70-460 Szczecin
ul. Piłsudskiego Józefa 17
Tel. 666 963 999

MEDIA-HIT

44-100 Gliwice
ul. Młyńska 8a
Tel. 602647668

Meloman Salon Audio Video

20-719 Lublin
ul. Gęsia 5
Tel. 81 710 30 92

Epicentrum Dźwięku

30-435 Kraków
ul. Zakopiańska 267
Tel. 500-773-773

110Hz Audio

25-035 Kielce
ul. Aleja Legionów 3/5
Tel. 696733643

AUDIOFAST

91-174 Łódź
ul. Romanowska 55e, pasaż lok.9
Tel. 42 6133750

Atmosfera Dźwięku

02-495 Warszawa
ul. Tomcia Palucha 37/U3
Tel. 792123124

Triton T-66 black
30 780 zł
Triton T-66 red
32 100 zł
ForceField 40
5 280 zł
ForceField 30
3 960 zł

Głośniki podłogowe

Głośniki podstawkowe

Głośniki do kina domowego

Soundbary - głośniki do TV i kina domowego

Subwoofery domowe

Głośniki instalacyjne

Pozostałe akcesoria