dCS

Rossini CD/SACD TransportTransport płyt CD/SACD wyposażony w upsampling

2019 Stereophile recommended
stereophile rc2020
stereophile rc2021
2021fallrc stereophile
2022 Stereophile RC
2022 stereophile rc v2
2023 stereophile RC ico
577 transport ros 001
  • Dane techniczne
  • Recenzje
  • Artykuły techniczne
  • Do pobrania
  • Gdzie kupić
Typ urządzenia Transport płyt CD/SACD wyposażony w upsampling.
Mechanizm Napęd dwugłowicowy 
Wyjścia cyfrowe Podwójny interfejs AES na 2x 3-pinowych męskich złączach XLR (AES1 + 2). Podczas odtwarzania SACD interfejs generuje zaszyfrowane dane DSD. Podczas odtwarzania płyty CD strona menu Ustawienia> Tryb uproszczony określa interfejs do wysyłania danych zaszyfrowanych DSD (1 bit przy 2.822MS / s) lub DXD (24 bity przy 352,8 kS / s) lub danych DSDx2 (1 bit przy 5,644MS / s). Interfejs AES na 3-pinowym męskim złączu XLR (AES3), generuje dane 16 / 44.1, niezależnie od tego, czy odtwarzana jest płyta CD czy SACD. 2x SPDIF na 1x RCA Phono i 1x BNC. Każdy wyprowadza dane 16 / 44,1, niezależnie od tego, czy odtwarzana jest płyta CD, czy SACD.
Zegar Wyjście Word Clock na złączu 1x BNC. Przy transporcie ustawionym w trybie Master, kompatybilny z sygnałem TTL 44.1kHz
Sygnał Word Clock pochodzący z wewnętrznego oscyltora kwarcowego podawany jest na to wyjście. Dokładność kalibracji w chwili wysyłki wynosi +/-10ppm, nie kompensowany temperaturowo.
Wejście Word Clock na złączu 1x BNC, akceptuje standardowy wygnał Word Clock przy 44.1, 88.2 lub 176.4kHz.
Zgodne z poziomami sygnału TTL.
Aktualizacja  oprogramowania Aktualizacje wgrywane bezpośrednio z płyt CD-R.
Sterowanie Aplikacja Rossini RS232 (sterowany przez urządzenia firm trzecich).
dCS Premium Remote.  (opcjonalnie)
Zasilacz Ustawiony fabrycznie na 100, 115, 220 or 230V AC, 50-60Hz.
Pobór mocy 16W typowo /50 W maksimum.
Wymiary 444mm (17.5”) x 435mm (17.2”) x 178mm (7.0”) Dodatkowy odstęp z tyłu potrzebny do podłączenia przewodów.
Waga 20.6kg 
Kolory Srebrny / Czarny
Zrzut ekranu 2019 10 31 o 14.49.10
10 9 2019 / recenzja

Test przetwornika i transportu CD/SACD dCS Rossini w Hi-Fi News

Jeżeli chcesz słuchać swojej kolekcji płyt CD, odkryć brzmienie płyt SACD i połączyć świat fizycznych nośników z erą plików – ten wyjątkowy duet dCS jest doskonałym rozwiązaniem. Pokazuje on najlepsze brzmienie z każdego źródła. Poza tym, możliwość instalacji nowego oprogramowania pozwoli mu trzymać poziom przez długie lata. To najwyższa półka. Inwestycja zwróci się po wielokroć. Andrew Everard i Paul Miller

Więcej
cover stereophile2
23 4 2019 / recenzja

Test transportu dCS Rossini Transport SACD/CD w Stereophile

I loved how, in combination with the Rossini DAC, it made both SACDs and CDs sound. But once these words have been laid out on the pages of this issue, I'll have to return it to dCS. It breaks my heart. John Atkinson

Więcej
okl I Hifi 06 16
5 6 2016 / recenzja

Test przetwornika i odtwarzacza CD dCS Rossini w Hi-Fi i Muzyka

dCS Rossini to współczesne źródło cyfrowe wolne od wad i kompromisów. Zmienia sposób odczuwania muzyki odtwarzanej w domu. To dotyk technologicznego geniuszu. Paweł Gołębiewski

Więcej
dCS clocking 5 v2
11 6 2022 / recenzja

Podstawy taktowania zegarowego

Po serii poświęconej konwersji D/A mamy nowy zestaw wiedzy do udostępnienia. Ten temat skupia się na innym ważnym aspekcie procesu konwersji D/A, którym jest taktowanie. Podczas gdy obwody przetwornika cyfrowo-analogowego są odpowiedzialne za upewnienie się, że podczas konwersji generowane jest właściwe napięcie (najlepiej bez skorelowanych błędów), taktowanie jest odpowiedzialne za zapewnienie konwersji we właściwym czasie. Ta seria ma na celu zbadanie, dlaczego jest to ważne w cyfrowym audio, wraz z dobrymi praktykami związanymi z taktowaniem.

Zaczniemy od omówienia podstaw taktowania i tego, co się dzieje, gdy systemy zegarowe nie generują precyzyjnego sygnału. Zbadamy również wpływ, jaki to powoduje, jitter i konsekwencje, jakie może to mieć na odtwarzanie cyfrowe, zanim przejdziemy do synchronizacji zegara w systemach audio z wieloma komponentami oraz roli taktowania w odniesieniu do dźwięku asynchronicznego, takiego jak muzyka przesyłana strumieniowo przez Internet lub odtwarzana przez USB. Oprócz tego przedstawimy wgląd w konstrukcję systemów zegarów dCS i zegarów głównych dCS oraz wyjaśnimy kroki, które podejmujemy, aby zapewnić, że nasze zegary dostarczają dokładny i spójny sygnał.

Naszym celem jest dostarczenie przydatnych informacji na temat roli i znaczenia taktowania w cyfrowym audio oraz udzielenie odpowiedzi na niektóre często zadawane pytania związane z tym tematem, a także głębsze spojrzenie na nasze podejście do opracowywania systemów zegarów i zegarów wzorcowych. Mamy nadzieję, że okaże się to przydatne.

Więcej

AudioLand Studio

99-300 Kutno
ul. Warszawskie Przedmieście 34
Tel. 606 747 615

demo w salonie: Bartók DAC.

AUDIO STYL

40-203 Katowice
ul. aleja Roździeńskiego 91
Tel. 32 258 95 76

demo w salonie: Bartók DAC.

AKKUS

84-200 Wejherowo
ul. osiedle Przyjaźni 1B/1
Tel. 58 677 91 92

Hi-FI STUDIO

43-300 Bielsko-Biała
ul. Cieszyńska 86
Tel. 600 320 032

demo w salonie: Bartók DAC.

LINIA DŹWIĘKU

35-125 Rzeszów
ul. Karola Lewakowskiego 6a
Tel. 508 89 85 89

demo w salonie: Bartók DAC.

PLANETA DŹWIĘKU

02-023 Warszawa
ul. Tarczyńska 22
Tel. 664 388 015

demo w salonie: Bartók DAC.

Studio999Audio

33-332 Kraków
ul. Bronowicka 4A
Tel. 690 017 704

AUDIOFAST

91-174 Łódź
ul. Romanowska 55e, pasaż lok.9
Tel. 42 6133750