Logo dCS BLK 310

Vivaldi Upsampler 2.0referencyjny streamer i upsampler

TAS editors choice 2017
Stereophile Recommended 17
HiFi Awards 142 2106 noshadow
TAS EDS CHOICE 2016
TAS EDS CHOICE 2015
The absolute sound
Stereophile finalist 2014
TAS POY 2013 LOGO FINAL
577dCS Vivaldi DAC Front2
Wybrana wartość
  • Dane techniczne
  • Recenzje
  • Gdzie kupić
Typ urządzenia Przetwornik cyfrowo-cyfrowy.
Typ przetwornika Opracowana przez dCS topologia Ring DAC™.
Wejścia cyfrowe Interfejs sieciowy na złączu RJ45 – Działa jako UPnP™ i obsługuje strumień danych cyfrowych pochodzący z dysku NAS lub lokalnego komputerapoprzez standardową sieć Ethernet, dekoduje wszystkie główne formaty bezstratne właczjąc w to: FLAC, WAV, AIFF, WMA aż do 24 bit 192kS/s natywnego próbkowania. Pozostałe wspierane formaty to: ALAC, MP3, M4a, AAC i OGG. Niektóre formaty mają niższą wartość próbkowania.
Interfejs USB 2.0 na złaczu typu B. Pracuje w asynchronicznym trybie USB, Audio Class 1 lub Class 2. Tryb Class 2 akceptuje dane PCM do 24 bitów przy 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192kS/s i DSD w formacie DOP.
Interfejs USB na złaczu typu A, przesyła pliki audio z napędu USB flash lub iPod'a/iPhone'a. Akceptuje sygnał 24 bit PCM przy 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192kS/s i DSD w formacie DOP. Działa w asynchronicznym trybie USB.
AES3 na 3-pinowym złączu żeńskim XLR.
4x SPDIF na złaczach 2x RCA Phono, 1x złącze BNC i 1x złącze optyczne TosLink.
Interfejs 1x SDIF-2 PCM na złączach 2x BNC + Word Clock
Wszystkie elektryczne wejścia cyfrowe akceptują dane do 24 bitów PCM przy 32, 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192kS/s. Wejście Toslink i interfejs SDIF-2 posiadają ograniczoną wartość próbkowania do 96kS/s.
Wyjścia cyfrowe 2x AES3 na 3-pinowym złączu żeńskim XLR. Każde emituje sygnał 24 bit PCM przy 32, 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192kS/s lub jako para Dual AES przy 88.2, 96, 176.4, 192, 352.8 lub 384kS/s lub dCS-kodowane DSD.
2x SPDIF na złączach RCA Phono i BNC. Każde emituje sygnał 24 bit PCM przy 32, 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192kS/s.
Konwersja Dane z któregokolwiek wejścia mogą być konwertowane do 24 bitów PCM przy 32, 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192, 352.8 lub 384kS/s lub DSD (dane 1 bitowe przy 2.822MS/s). Wartość próbki wyjściowej musi być równa lub wieksza od wartości próbki wejściowej.
We/wy sygnału zegara Wejście Word Clock na złaczu 2x BNC. Akceptuje standardowy sygnał Word Clock przy 32, 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4 lub 192kHz. Zgodne z poziomami sygnału TTL.
Wyjście Word Clock na złączu 1x BNC. Wysyła standardowy sygnał Word Clock przy częstotliwości równej (pojedynczy przewód) danym wyjściowym, lub 44.1kHz gdy wyjście ustawione jest na DSD.
Filtry A choice of filter responses give different trade offs between Nyquist image rejection and the phase response.
Aktualizacje oprogramowania Wgrywane z płyty CD-R poprzez wejście audio PCM lub poprzezUSB.
Sterowanie dCS Premium Remote na wyposażeniu z przetwornikiem Vivaldi DAC.
RS232 (sterowany przez urządzenia firm trzecich).
Nadajnik zdalnego sterowania dCS Nevo Q50, dostępny do urządzeń serii Vivaldi za dodatkową opłatą.
Aplikacja Vivaldi Controller dostępna na systemy iOS, Android, Mac OSX i Windows.
Zasilacz Ustawiony fabrycznie na 100, 115, 220 or 230V AC, 49-62Hz.
Pobór mocy 15 W typowo /18 W maximum.
Wymiary 444mm/17.5” x 435mm/17.2” x 125mm/5.0”.
Dodatkowy odstęp z tyłu potrzebny do podłączenia przewodów.
Waga 14.2 kg/31.3lbs.
Kolor Srebrny / Czarny
Stereophile 01 2015
11 Jan 2014 / recenzja

dCS Vivaldi - digital playback system

Vivaldi jest najlepszym „analogowo” brzmiącym cyfrowym systemem, jaki kiedykolwiek słyszałem.

Michael Fremer

Więcej
01 2014
15 Jan 2014 / recenzja

dCS RAVEEN BAWA I VIVALDI (Data Conversion Systems) Dwaj panowie w Krakowie

System (dCS-Vivaldi), z jakim do Krakowa przyjechali Raveen oraz Jarek Orszański, polski dystrybutor tej firmy, jest szczytowym jej osiągnięciem. Zaprezentowany po raz pierwszy w zeszłym roku na wystawie w Hong Kongu miał się sprzedawać w ilości dwóch, może trzech kompletów na miesiąc, co przy jego cenie (w USA to 108 000 USD) było bardzo optymistycznym założeniem. Po pierwszym dniu imprezy miejscowy przedstawiciel zamówił 30 kompletów, czym niemal sparaliżował pracę angielskiej firmy.

Wojciech Pacuła

Więcej
TAS05 06 2014
05 Jun 2013 / recenzja

dCS Vivaldi digital playback system

Nie ma dziś lepiej brzmiącego, bardziej zaawansowanego technicznie i lepiej przygotowanego na przyszłość źródła cyfrowego od systemu Vivaldi. Po prostu nie ma nic podobnego. To naprawdę – z dużym marginesem – najdoskonalsze źródło cyfrowe na świecie.

Robert Harley,

Więcej
Audiotechnique 102012
15 Oct 2012 / recenzja

The Four Seasons of dCS Super-System: Vivaldi

The improvements of the gears before were by steps; it was no easy to go one step forward, and I admire that. But the improvement of Vivaldi over Scarlatti is by a whole floor, and that is a real breakthrough! I believe no aother system can challenge it in the near future.

Audiotechnique

Więcej

AUDIOFIL

Warszawa
ul. Boya Żeleńskiego 6
Tel. 22 8259765

DELTA AUDIO

Częstochowa
ul. Drogowców 33/35A
Tel. 34 3680588

AUDIOFAST

Łódź
ul. Romanowska 55e lok.9
Tel. 42 6133750

SOUNDCLUB

Warszawa
ul. Skrzetuskiego 42
Tel. 22 5863270

KORIS

Poznań
ul. Umultowska 39
Tel. 61 8472663

STUDIO 16 HERTZ

Tychy
ul. ul. Starokościelna 2/3
Tel. 506 472 044

Planeta Dźwięku

Warszawa
ul. Tarczyńska 22
Tel. 664 388 015